Holly❄️ Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 hahahaha... så teit film, så teit at den ble morsom:O Grøsser?? hahahha.... sykt bra på slutten.... denne kommer jeg til og huske ja.....!!
.Ann. Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Å, heldige deg, har hatt så lyst å se den lenge, men det har ikke blitt enda. Ser fram til det, Tarantino fan som jeg er;-) Om du liker syke filmer, som er så teite at de er morsomme må du se Bitter moon.( Regi Roman Polanski) I følge beskrivelsen erotisk thriller. Jeg personlig velger å se den som svart komedie. hihi.
Holly❄️ Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2007 hehe, ja lo godt av denne iallefall... Har ikke sett mange filmer av han, men denne var god...
.Ann. Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Pulp fiction har du vel sett? Kill bill? Om ikke løp og kjøp ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå