(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 se her jenter.. her kan dere lage deres egen støvlett etter målene på leggen deres. http://www.duoboots.no/boots.php
*bolla pinnsvin* Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Genialt! Mamma har alltid slitt med støvletter pga leggene, så dette skal jeg jamme kjøpe til henne til jul. Nå gjenstår det bare å pøske ut hvordan i all verden jeg skal få tak i legg-målet hennes uten at det virker mistenksomt... ;o)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2007 ta en hyssingbit og bind den rundt leggen hennes en dag.. så måler du bare med linjal når du kommer hjem. hehehee. på tykkeste parti da, og helst bør begge måles.
*bolla pinnsvin* Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Og hva i all verden skal jeg bruke som unnskyldning for å binde nente hyssingbit rundt leggen hennes...? *fnis*
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2007 aner ikke.. si at det er godt for vond rygg eller eh noe.. fnis.
*bolla pinnsvin* Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 Ha, ha... Vel, får pøske ut et eller annet. Masse fine støvlett-modeller der i hvert fall
grå :) Skrevet 21. oktober 2007 #7 Skrevet 21. oktober 2007 ellers så har de sko med forskjellige vidder og uodde størrelser på gjøvik da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå