tuppa prøvd lenge Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 jeg har mast og mast på sambo om å få barn i over ett år nå og nå begynner han å bli klar, eller det vil si han ER klar...vi ble enige om å prøve i november- desember- januar og jeg syns det var veldig bra men fikk litt klump i magen og syns det var litt skrekkblandet fryd men nå sier han at det er greit å prøve nå!!altså denne måneden! så hvis jeg sier at det er greit så er jeg faktisk prøver i skrivende stund for jeg har akkurat begynt på ny syklus!! uff...syns det er litt skummelt og fått litt kalde føtter.. stakkars sambo, han er litt forvirra nå fordi jeg plutselig har snudd på hælen..jeg er drit forvirra sjøl jeg for jeg hadde ikke trodd jeg skulle reagere sånn! kan noen vennligst fortelle meg at dette er normalt?? er litt rart å tenke på at jeg kan kalle meg prøver...
Juicy med spirer! Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Høres ut som meg nesten... Har mast på samboeren, men han har bare sagt at nei, ikke ennå... Så plutselig, ut av det blå (jeg hadde til og med sluttet å prate om det....) så sier han: NÅ er jeg klar til å bli pappa! Gjett om jeg fikk hakeslepp og klump i magen! Da måtte jeg jo kjenne etter på meg selv, om jeg virkelig ønsket dette selv, eller om det bare var sånn "jeg vil ha en baby, men ikke en unge opplegg" Men nå er vi altså prøvere, han er kanskje litt på sidelinjen, men aktiv når det gjelder Er jo vi jentene som styrer dette løpet føler jeg... Eller er det mange av dere andre jenter som har med dere sambo/mann/kjærest på alle målinger og tester?
cecan24 Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 hei føler meg veldig igjen i innlegget ditt. jeg var også veldig klar, men ikke sambo. men når han plutselig ble det, fikke jeg nesten litt angst... Kommer nok av at det plutselig blir virkelighet tror jeg. Slutte med prevangsjon og begynne å teste. er i vår 3pp nå og har ikm rundt 30.okt. Alle rundt oss skal ha baby, eller har fått for ikke så lenge siden, så det er nye mas fra alle kanter. Håper det klaffer for oss også om ikke altfor lenge... Dette går nok bra skal du se. Lykke til som prøver :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå