Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tr kom i dag, 16 dager etter inseminasjonen. Hadde negativ test fredag, og temperaturen har dalt de siste to dagene, så var innstilt på at den ville komme, men det er jo kjipt likevel! Jeg fryktet litt at jeg reiste ned en dag for tidlig, og det kan jo stemme iom at tr lot vente på seg til i dag (overnattet i DK da jeg ble ins., og glemte å ta med temperaturmåler, derfor fikk jeg ikke sett hvilken dag el var på). Testet med el-test forrige syklus også samtidig som jeg tempet, og da viste det seg at el kom to dager etter positiv test. (Reiste likevel ned dagen etter positiv el-test etter å ha blitt oppmuntret av gyn. som mente det var helt riktig tidspunkt). Vet jo at sjansen for å bli gravid selv om egget blir befruktet, bare er 20-40 %, men likevel ergerlig å ha bommet på eggløsning. Jaja, dette var jo bare første pp, så skal jo ikke klage. Det er bare å bite i seg skuffelsen, og gjøre seg klar til en ny reise.

Har forresten fulgt rådet fra et tidligere innlegg om å spise dobbel dose e-vitamin, samtidig som jeg har vært på fertilitetsfremmende akupunktur. Fikk beskjed fra gynekologen min at jeg hadde veldig tykke, fine slimhinner, kvinner som har sånne slimhinner blir lett gravid, sa han.. Om det var e-vitaminene og/eller akupunkturen som gjorde susen, vites ikke, men tenker iallefall å fortsette med det, og krysse fingrene for at det kan være til hjelp mot det lengtede resultat.

Ser at innlegget mitt ble litt langt. Hadde litt mye på hjertet når jeg først skulle skrive her... Så da kan jeg jo samtidig si at jeg har fulgt med på sidelinjen en stund, og ønsker hell og lykke til alle prøvere! Som en skrev her tidligere; la oss håpe 2008 blir babyåret for alle sammen her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synd du endte opp med den irriterende veka, men som du sier, det er jo bare første forsøk så lykke til med neste forsøk =)

Håper også vi får en skikkelig babyboom til neste år!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...