Gå til innhold

Hvitt belegg på tunga...


Tina-83 og Kristoffer

Anbefalte innlegg

Er dette trøske eller sopp? Er det farlig for junior?

Jeg har ikke merket noe til dette selv, bortsett fra at det "stikker" inne i puppen inni mellom ofte i motsatt pupp når han spiser... men regner ikke med at dette har noen sammenheng.

Skal det behandles eller går det bort av seg selv?

Junior har vært sånn i litt over en uke.

 

Noen som vet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror trøske er ganske ufarlig. På sykehuset sa de det var ufarlig og gikk over av seg selv. Men har lest litt om det og da står det at det bør behandles fordi det kan smitte over på deg og gi såre brystknopper. Du kan jo få helsestasjonen til å se på det og høre hva de mener:-)?

 

Stikkinga i puppen har jeg også, det er bare utdrivningsrefleksen som starter. Merker det spesielt når jeg starte å amme, og kjenner det som deg spesielt godt på motsatt pupp av den gutten min spiser på. Men kan startes på de rareste tidspunkter også hos meg iallefall! Og kan gjøre ganske så vondt, hehe:-) Rare greier denne kroppen!

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv om du kan se om belegge er på innsiden av kinnet også...Går belegget bort hvis du prøver å skrape det bort forsiktig. Hvis ikke er det nok sopp. Stikking i brystene, strålende smerte og såre brystvorter forekommer også. Jeg har hatt stikkinger i brystene og babyen belegg på tungen men det var bare melk, og ikke sopp. Men viktig å sjekke ut så dere ev. ikke smitter hverandre. Noen ganger kan sopp gi belegg på brystvortene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...