Gå til innhold

Noen synske her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er tro/håp/kjærlighet gullsmykket til min sønn? Mistenker det for å ha havnet i sluken i vasken. Takknemlig for svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skru opp ''kulen'' under vasken så finner du det ut;)

menjeg tror det ligge ri seng;)

Skrevet

Sønnen min på 2 år sto foran vasken å pusset tennene. Jeg hadde lagt det oppå noen våtservietter som lå oppå der. Senere da jeg skal legge det på plass i skrinet, er det vekk. Mistenker sønnen min for å ha tatt det opp da det lå der. Vel, skal skru opp kulen under vasken i morgen å se. Men kan ikke skjønne at det skal kunne ligge i senga hans da. Men skal sjekke. Utrolig kjipt med sånne smykker som forsvinner:-(

Skrevet

uff skjønner godt. sjekk søpla:D eller i do.. kan hende han ''mistet det nedi der'' di skal ikek gå ann å skylle ned,, så ta en liten titt.. under feks badekarr?

Skrevet

Ja takk:-). Skal si hvor det var i morgen hvis jeg finner det da:-)

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Jeg ser...vent litt nå kommer det....en liten dør....hmmmm...kattedør....Nei, nå ble det borte...nei, ikke synsk i dag..hehehe

Skrevet

Nei katt det kar vi ikke, så en kattedør kan det nok ikke være, he he... Skal sjekke bossbøtta, sluken, bleiebøtta i morgen så får vi se. Tror ikke det kan være noen andre steder enn på badet, siden han gikk rett å la seg etter tannpussen. Ingen andre som har vært her.

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Å guri...var ikke meningen og mobbe...leste ikke hva som hadde blitt skrivd her en gang jeg...hadde det bare litt morro med meg selv...

Skrevet

Jeg trur det ligger bak servanten mot veggen liksom det har fastnet der på et vis.

Skrevet

Det ligger i en skuff!!!

Hehe... nei jeg er ikke synsk, men lykke til med letinga :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...