goldie Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Hvor er tro/håp/kjærlighet gullsmykket til min sønn? Mistenker det for å ha havnet i sluken i vasken. Takknemlig for svar:-)
EnUndreneMor Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 skru opp ''kulen'' under vasken så finner du det ut;) menjeg tror det ligge ri seng;)
goldie Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2007 Sønnen min på 2 år sto foran vasken å pusset tennene. Jeg hadde lagt det oppå noen våtservietter som lå oppå der. Senere da jeg skal legge det på plass i skrinet, er det vekk. Mistenker sønnen min for å ha tatt det opp da det lå der. Vel, skal skru opp kulen under vasken i morgen å se. Men kan ikke skjønne at det skal kunne ligge i senga hans da. Men skal sjekke. Utrolig kjipt med sånne smykker som forsvinner:-(
EnUndreneMor Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 uff skjønner godt. sjekk søpla:D eller i do.. kan hende han ''mistet det nedi der'' di skal ikek gå ann å skylle ned,, så ta en liten titt.. under feks badekarr?
goldie Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2007 Ja takk:-). Skal si hvor det var i morgen hvis jeg finner det da:-)
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 21. oktober 2007 #7 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg ser...vent litt nå kommer det....en liten dør....hmmmm...kattedør....Nei, nå ble det borte...nei, ikke synsk i dag..hehehe
goldie Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. oktober 2007 Nei katt det kar vi ikke, så en kattedør kan det nok ikke være, he he... Skal sjekke bossbøtta, sluken, bleiebøtta i morgen så får vi se. Tror ikke det kan være noen andre steder enn på badet, siden han gikk rett å la seg etter tannpussen. Ingen andre som har vært her.
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 21. oktober 2007 #9 Skrevet 21. oktober 2007 Å guri...var ikke meningen og mobbe...leste ikke hva som hadde blitt skrivd her en gang jeg...hadde det bare litt morro med meg selv...
Cat.68 Skrevet 22. oktober 2007 #11 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg trur det ligger bak servanten mot veggen liksom det har fastnet der på et vis.
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #12 Skrevet 22. oktober 2007 Det ligger i en skuff!!! Hehe... nei jeg er ikke synsk, men lykke til med letinga
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #13 Skrevet 22. oktober 2007 se på rommet hannes..det ligger på gulvet der
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå