snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 har en liten på en drøy måned, som strever med luft i systemet... det er mye gråt og uro, spesielt på kveld og natt. ønsker ikke å bruke minifom med det første: http://www.legemiddelverket.no/templates/InterPage____23529.aspx hører om kiropraktorhjelp, homeøpater, osteopat osv... MEN HVEM? KAN NOEN I MEG KONKRETE NAVN? og erfaringer selvsagt! trenger gode råd... gjerne pm om dere ikke vil navngi her!
idapia84 Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 jeg vet hva du snakker om...det er ikke enkelt. men jeg leste også dette om minifomen, men brukte det likevel fram til timen til fotsoneterapi jenta mi hadde. tar et par tre dager før minfomen funker også..men roligere ble hun:) fotsoneterapi gjorde virkelig susen...og jenta ble rolig og enklere å ha med å gjøre. hun begynte å rape skikkelig etter første behandling:) jeg har ingen navn i trondheim på noen terapeuter, men på stjørdal er det en klinikk som heter alternativ behandling..der fotsoneterapeut: Sune jobber..han er veldig flink:) bare et tips! Lykke til:)
Nikki_29 med 2 prinsesser Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Vi var med jenta vår her hvis du vil prøve kiropraktor. http://www.godrygg.no/, Haraldur var han vi hadde, veldig hyggelig.
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2007 Takk! Hva gjorde han? Konkret?
fox`y Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 huff sjønner hvordan du har d..har en selv på 3 mnd med kolikk,helt forferdelig når d starter(han er oxo kiss-kidd da) har hatt han til kiropraktor 6 ganger,hjalp litt men er ikke bra,noen barn reagerer fort etter 1-2 behandlinger.tantebarnet mitt ble en helt annen gutt iallefall.. det de gjør er å kjenne på babyen først,ser hvor problemet ligger.. hos begge mine barn har problemet vært nakke og bekken... så klemmer de og rykker til..veldig kjapt går det,ser litt ille ut,men er ikke vondt sier de(er litt ekkelt for en mamma vettu)...de tar som regel 3 behandlinger... jeg var på heimdal kriropraktor senter tlf:72887210 til en Lars Jakob med gutten min.virkelig trivelig mann... har oxo prøvd minifom til gutten min men d hjalp minimalt,eneste var at han ikke ville spise når han fikk d.han får oxo sukkervann daglig når den verste skrikingen pågår, 2 ml opp til 1 gang i timen,d hjelper å roer magen og er smertestillende for babyer...nå går minstemann til manuell terapi,håper d hjelper ettervert for hyling i flere timer er helt forferdelig.størstemann ble friskmeldt når han var 14 mnd:S ønsker deg lykke til og håper gutten din blir raskt bedre:)
Nikki_29 med 2 prinsesser Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 Vi var fire ganger, grunnen til at vi dro var selvsagt at vi trodde det var kolikk. Han fant ingenting på de typiske stedene som en kolikk unge er "låst", men fant to stive punkter. En i nakken og en i ryggen. Det kan se litt voldsomt ut og jenta mi begynte å skrike, men merket at hun ble litt og litt bedre for hver gang. Ganske sikker på at det hjalp. Første gangen er gjerne litt dyrere enn resten av behandlingene. Da kjenner han på hele kroppen for å finne ut hvor det kan være låsninger, stivt etc. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå