Gå til innhold

Hvilken type sofa har dere?? Trenger hjeeelp her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

MÅ ha sofa til vi skal flytte inn i huset, og bør bestille den snart, så jeg har et sted å deise ned den digre rompa mi på..

Har en grå nå, som skal bort og vekk.. Synes den blir for mørk, men det er vel ikke gunstig med for lys heller. Selv om jeg GJERNE skulle hatt helt hvit.

Vi har kirsbær fargede møbler, ellers mye hvitt\beigt. Liker litt "rene" linjer..

Noen som har noen tips? Hva har dere, og hvordan egner den seg mtp barneklin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har en mellombrun sofa fra skeidar. den ser ut som den er av striestoff men allikevel myk. Har hatt maaaaasse søl i sofaen men ser ikke en eneste flekk. det er så lett å gni inn sølet så det ikke synes :-)

Skrevet

Vi har chesterfield, de er i skinn, og mørk burgunder. Vi har og stesslesser, alle i skinn, urtolig praktisk med små barn:) Så lett å greit å holde rent.

Skrevet

vi har klippan fra Ikea, den er super for oss som ikke har så god råd. og vaskbare trekk som kan skifts ut, nå har vi hvite og vi har bestilt oss sorte i skinn oxo har vi beige.. yppelig til vi orker å kjøpe oss no skikkelig:D

Skrevet

Vi har en lys beige sofa fra Natuzzi i microfiber eller dreamfiber som det heter. Den er like pen som ny og du vet jo hvor mange barn jeg har:) Anbefaler en tur på den møbelbutikken som ligger ved ring3 ved Skullerud dumpa i Oslo. Utrolig mye fint:)

Skrevet

Mørke brun (nestn svart) skinn hjørnesofa fra møbelringen tror jeg...

Skrevet

Heksamor, du aner ikke hvor stilig jeg synes det er med chesterfield møbler... Orker nesten ikke høre om det:-( Men, det mannebeinet her er uenig... Grrrrrrrr:-\\\\\

He he, Superglad, høres ut som en sofa jeg kunne trives med... Så det er faktisk mulig og ikke ha en svart sofa når man har barn?? :-)

Skrevet

Er det vanskelig å vaske av microfiber stoff??

Takk for svar:o)

Skrevet

nope. Hvit microfiberklut og vann!! Borte vekk. Jeg impregnerte den veldig godt når den var ny.

Skrevet

Ojj:-DD

Hmmm hmm..... Har tenkt litt på beige skinnsofa (med rette linjer), men det er jo ikke akkurat så "kost"...

Nå skal jeg gå inn å se litt på microfiber sofaer:o)

Skrevet

Vi har en lys beige sofa i microfiber som vi kjøpte på skeidar. Er helt genialt med microfiber når man har barn! Vasker bare av med en microfiberklut og litt vann, og flekkene er borte. Lillejenta tegnet tilogmed med blå kulepenn på hele armlenet, og vi kjøpte et slags vaskemiddel på skeidar som var beregnet på micofiber og vasket sofaen, og den var så fin som ny! Og pennestrekene var borte! Så anbefaler microfiber ja!:)

Skrevet

Har Ekornes brun skinnsofa. Den er helt genial er sååååååå fornøyd med den. Har hatt den ett par år nå like pen.

Skrevet

min tips er skinn sofa i all farge du liker best. tenker på rengjøring eller søl.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...