superbabe007 Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 ja, skal ha planlagt ks i mårra da.. og panikken har tatt meg litt, hehe ) lykke til til dere andre som går og venter på at noe skal skje..
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Så gøy da!!! Går kjempefint!!! Jeg hadde planlagt ks med første mann (skal ha det nå også) og jeg synes det var en kjempefin måte å føde på!!! Masse lykke til!!!! Stor klem
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Ville bare ønske deg lykke til! Det kommer til å gå kjempe fint )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå