Cat.68 Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Og hvor mange ganger gikk dere for dere syntes dere merket resultat?? Prøvde dette for første gang idag, og du bedre meg så gøy det var ))
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Et par uker. Litt vanskelig i starten men det kommer seg. Man får utrolig bra magemuskler av det.
Cat.68 Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. oktober 2007 Er det virkelig bare meg og Doppler som gjør det??
Mille** Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg har trent det, og skal nå starte opp igjen. Man merker fort at man blir sterkere, og jeg så vel resultatet i speilet etter 10 ganger ca. Veldig effektiv trening, og det at man kan trene det hjemme på gulvet er nesten det beste ved det. )
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Trente det før jeg ble gravid.Har dvd med ulike program så holdt på forran tvn.Arti:)Har glemt av hele greia,må kanskje blåse støv av den!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg fikk så vidt begynt før jeg ble gravid, men skal begynne igjen om 4 uker )
somm@r Skrevet 22. oktober 2007 #7 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg trente dette mye før. Hver morgen sto jeg opp og trente i 40 minutter før resten av familien våknet. Fikk utrolig fine former av det. Har alltid hatt gutteformer, men fikk da litt kvinnelige former. Ble litt lei og har ikke begynnt igjen etter sistemann. Trener mye annet, men kommer nok til å trene litt pilates igjen. Må bare få sove litt mer om natta først. Legger jeg meg ned på en matte nå, så sovner jeg.
Mammarama=) Skrevet 22. oktober 2007 #8 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg trener Pilates en gang i uka på Elixia.Ser særligt at bena blir slankere og magenmusklene har komt tilbake=) Gikk en mnd tid til jeg følte jeg kunne se resultat, men kjente av gangsperren at det funket med en gang=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå