Gå til innhold

10 dager igjen,hvor ofte kontroll?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 39 uker npå vei med prøverør,veldig hovne bein,eggehvite ++,men bra blodtrykk. Hvor ofte skal man egentlig gå til kontroll?Det er over 1mnd mellom hver gang...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fra uke 34 er det vel annehver uke. jeg går nå til jordmor hver 14 dag, er 36 uker på vei.

 

oftere er det vel om du har høyt blodtrykk og protein i urinen. men det er jo opp til jordmor da..Du får ringe jordmoren din i morgen og høre med henne.

Skrevet

hos min jm så er det hver 14 dag etter passert uke 36....det er så forskjell fra sted til sted, men synes hver mnd er alt for skjelden når du er i uke 39 nå!

når skal du på kontroll neste gang da?

 

Skrevet

Er og i uke 39...var hos legen 11.10, jm 18.10 og time hos jm 29.10...termin 3.11

 

vanlig er annenhver uke fra ca uke 34 har jg hørt...

 

Skrevet

skal på kontroll 26,å termin 31. Syns alle er ofte til legen mens jeg dumper innom nå å da virker det som:)

Skrevet

jeg har gått en gang i uken siste tiden pga sykdom

men er vel vanlig m annenhver uke på slutten?

og om man går over tiden er det vel en til to ganger i uken?

men si fra jordmor/lege om du vil gå oftere nå på slutten!

Skrevet

Jeg har gått hver 10. dag den siste mnd før termin. Jeg er 3. gangs og har ingen store problemer..

Skrevet

jeg går hver uke (fra uke 34)

har målt mye høy forsterlyd, så jeg blir fulgt opp litt ekstra..

Skrevet

Jeg går en gang i uken fra uke 36. Det er helt vanlig her jeg bor, blir fulgt godt opp.

Skrevet

Jeg fikk beskjed om at siste mnd. er det kontroll hver uke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...