Gå til innhold

Alva, mamma til 3:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gikk det hos manuell terapauten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du :-)

Det gikk veldig bra, han hadde heldigvis ikke Kiss. Hun undersøkte ham nøye for å være helt sikker og konkluderte med at han var helt fin, men at han er usedvanlig sterk for alderen (lurer på hvor mange som har sagt det nå, hehe...) og at han dermed kjemper sånn i mot at hode blir snudd på osv at det ikke er rart vi har trodd han var stiv i nakken osv, han er rett og slett bare kjempesterk, hun sa han lå på det nivået fysisk som de pleier å se hos babyer som er 2 måneder eldre enn det han er. Ellers var hun kjempehyggelig og hadde masse gode råd til oss ang søvnen, vi har prøvd endel av dem med stort hell. I kveld sovnet han faktsik alene!!!!! Måtte inn en gang å gi ham smokken og thats it! Fantastisk, jeg som har måtte bysse ham i søvn hver kveld... Og han sover mye roligere og gjerne 2-4 timer i strekk pr gang. Stor endring med andre ord. Forleden sov han til og med 1,5 time i vognen (det er virkelig kryss i taket!). Tror det er en kombinasjon av grøt og et par av tipsene vi fikk som gjorde utslaget, håper bare dette varer og blir enda bedre! Går bedre med Milla også da?

Skrevet

Åh - så herlig da! Var virkelig bra dere fikk utelukket Kiss da - og at det ikke er noe annet galt. Han løper nok rundt før an fyller året, han der;o)

Her går det greit - noen kvelder og netter er slitsomme, men blir liksom vant til det også....men hun sover lengre i strekk nå, så det er jo helt supert! Sliter å få henne til å sovne om kveldene/nettene, men håper det kommer seg snart. Hun har begynt å le skikkelig nå da - så det er jo kjempegøy:o)))

Skrevet

Det kommer seg sikkert snart, jeg føler i hvertfall at det løsner veldig her nå som han har bikket 4 mnd, men det har jammen tatt på kreftene, regner med du vet hva jeg mener ;-) Kos deg videre i kveld og nyt dagene med henne.

Skrevet

Jepp, I know...;o) Kos deg, du også:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...