Dronningen! Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Kan dere hjelpe meg med hva jeg skal kle meg ut som på kostymeparty? Bør baseres på inntrykk og det du vet om meg ( Om du vet noe da:o)).... Takk:o)
Monajenten Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 En heksedrakt??? Hehehehe, jeg bare kødder (og jeg har inntrykk av at du tåler en spøk:-p)
Dronningen! Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg var faktisk inne på tanken selv men så slo jeg det fra meg , vil heller være engel! Tåler mye jeg altså så lenge det ikke gjelder påtatt uvitenhet og arroganse
Dronningen! Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2007 Tror kanskje det blir engel altså. Med kort hvitt skjørt, utringet topp og englevinger.... også høye sko!
Süsse Skrevet 21. oktober 2007 #7 Skrevet 21. oktober 2007 Du må få de til å spille den sangen når du troner inn
Dronningen! Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. oktober 2007 Vet ikke helt om det er sangen å spille når jeg troner inn på pipestilkene mine.... Egentlig burde jeg vært noe som fikk meg til å se litt tykkere ut.
Dronningen! Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 21. oktober 2007 Var inne på tanken ja, men hvilken dronning har gjort d\seg mest bemerket gjennom tidene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå