Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Hva er egentlig normalt...? Jeg spurte Hs, men fikk egentlig ikke noe ordentlig svar. Min lille jente er alltid bløt i bleien, ikke har som klumper. Noen ganger kan det jo være litt hardere at det former seg rundt huden, men stort sett er det bløtt. Ikke flytende... Unnskyld meg altså, men er så usikker om magen er normal.. Går på do alt fra 1 til 4 ganger om dagen..
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Her er det også oftest bløtt, noen ganger formet. 1-3 ganger daglig. Vi slutta med melk en uke, og da var det bedre, men han har jo ikke vondt i magen, så gir ham melk nå. Sålenge han ikke blir tynn eller har magesmerter gjør det ikke noe. Tror melkesukkeret kan gi litt løs mage..
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Sånn er det her også, men så lenge de spiser og drikker bra,og allmenntilstanden er fin er det ingenting å bekymre seg for. Men blir den rar i farge med slim feks,burde man ta kontakt med lege.
Tiriltutta Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Akkurat det samme her også. Temmlig bløtt, selv om det innimellom er såpass at det former seg etter rompa som du sier. Han bæsjer alt fra 2-5 ganger for dag, og det ahr helsesøster sagt er helt normalt....
Kaffemocca Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Sånn er det her også, men jeg ammer litt enda og tror at det er derfor.. Vet ikke om du gjør det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå