Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har begynt så smått å fikse til barnerommet men trenger litt inspirasjon. Vi skal ha babyen de første månedene hos oss men hun vil få sitt eget etterhvert og det vil jeg helst ha klart før hun kommer. Hvordan dekorerer dere rommene, har dere noe spesielt der? Jeg skal ha sengen, en ammestol, kommode og en stilig teppe på gulvet men har dere tips til noen fine bilder eller dekorasjoner på veggene. Internett sider?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååh! jeg har gått og tenkt om å spørre om akkuratt det samme! Desverre med gullfiskhukommelsen jeg har fått så blir det fort borte! hehe..

Skrevet

hva har du tenkt å gjøre da happy_girl? har du noen ideer? Hvilke farger har du på rommet?

Skrevet

jeg kan si hvordan vi har det på barneværelset:)

tapet som er lyse lyse gul med ender og marihøner på.kjempe søt:) og med en bord midt på veggen av samme serien hehe....et hvitt skap sprinkelsenga og en komode med klærne i:) senga skal inn på vårt rom når hun blir født:)

Skrevet

Jeg har absolutt ingen aning på hva jeg skal gjøre. Vi har en helt ny leilighet med perlegrå på veggene (dus gammelrosa). Av møbler har jeg en kommode, ei sprinkelseng, et stellebord/hyllereol og et klesstativ. Jeg har også en lenestol jeg ville ha putta inn, men spørs om jeg får plass.. Men vet liksom ikke helt hvordan jeg skal sette ting i forhold til hverandre. Ellers så har jeg også sånn hengehylle sak fra ikea, noen bilder og et teppe..

Enn du? Tenkte du å ha sånn skikkelig forandring på rommet, eller har du samme dilemma som meg, med hvor du skal putte ting? Jeg fant noen fine sider når jeg googla ordet barnerom forresten :-)

Skrevet

Jag har lagt en kjempe søt rame med bilde der jag satt in en forstørelse av ultralydsbilden, brukte en sådan scrap bookrame som er litt dyp sån att jag fick plass att legga in en smokk och littt andra søta saker, brukte fint rosa papir fra hobbybutiken som bakgrund, blev kjempefint!

Skrevet

Vi pussa opp hele huset tidligere i år og da bare tok vi en farge på det rommet som nå skal bli barnerommet. Benhvit er den, en sånn lyse lyse gul:) Vet hvor alt skal stå men vil dekorere med noe på veggene. senga står i det ene hjørnet også har jeg en lenestol som jeg skal amme i hehe, sånn man kan ta ut beina... må jo ha det behagelig. Så skal jeg ha en kommode med døren men det er alt til nå hehe... Blir så trist på veggene men klarer ikke finne noe som passer inn... tror nesten jeg får ta meg en tur på shopping å lete men det hadde vært utrolig kjekt med noe anderledes som ikke alle andre har... Lurer derfor på om noen har gode tips til internett sider... får vente å se om det kommer noen svar:)

Skrevet

Oj, spennende!

Min kjæreste og jeg holder nettopp på med det, og diskuterte det sist før hun la seg. :o)

Vi har går for en lysegrønn veggfarge i et slags bonderomantisk hus, med panel på akkurat barnerommet. Listene er hvite, og gulvet er naturtre som vi nå skal beise med en hvitnyanse og lakke etterpå. Vi skal ha et hvitbeiset frittstående skap der inne og en gyngestol som skinnfell i. Summa summare blir det er lyst glad-rom, men som også kan gi ro til sjelen. Gardiner har vi ikke valgt enda, men vi var helt enige om at de skulle gi junior en god følelse når morgensolen skinner inn gjennom vinduet.

Vi styrer med andre ord litt unna masse spradende figurer på vegger og gardiner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...