*Olivia* Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg var og tok vaksine på barnet mitt og han fikk en reaksjon som jeg ikke har opplevd på noen av mine før... Han skreik hver gang jeg rørte ved beina hans. Han ville sitte stille hele tiden eller bare ligge stille på pleddet sitt og dette er ei kråke som aldri er stille et sekund vanligvis.. Jeg ga han en stikkpille slik at han fikk sove om natta og dagen etter virka det som alt var over... Er det noen som har opplevd lignende og er det normalt at de kan reagere slik?
sak66 Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Dagbarnet mitt ble sånn av 12 mnd.vaksinen(15 mnd.vaksinen gikk greit).Begge beina hovnet fra lysken og til kneet,var rødt og irritert og tydelig vondt.Helsestasjonen fortalte at av og til kunne en slik reaksjon oppstå,men om det ble mørkere(?) skulle lege tilkalles.Han hadde 3 dårlige dager,stakkars.
*Olivia* Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2007 ja det var 12 mnd vaksinen. han har ikke reagert på noen tidligere. Var så forferdelig å se på for han skreik skikkelig hver gang vi skulle flytte på han eller bære han.. stakkars.Håper det går greit med de andre så han slipper å få så vondt igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå