Gå til innhold

Akupunktur??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Lurer på hvor leng mann må gå til akupunktur før man kan forvente at det funker?

Noen med erfaring??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min akupunkør sa at det var ikke sannsynlig at noe skjedde med det første, men etter 3-4 sykluser..

Skrevet

Går du og får akupunktur eller?

Skrevet

Jeg skal til min første akupunkturtime i morgen! Er veldig spent på om de kan hjelpe meg! Jeg har sikkert litt mer info etter timen!

Er du interessert i mer info så prøv å les på internettsidene til www.klinikkfjeld.no.

Skrevet

Jeg har vært å fått 5 behandlinger nå. Hadde 2. eggløsning etter jeg startet med akupunktur i forrige uke. IKM 1. november. Er så spent på om det funker. Hadde egentlig termin 10. nov. men mistet desverre. Hadde vært så godt å blitt gravid før den terminen. Har du prøvd lenge eller?

Skrevet

Uff så trist at du har mistet. Skjønner godt at du gjerne vil ha ny spire før den terminen.. Vi er i 7pp nå. Har IKM på søndag. Vi syns vi har vært tålmodige lenge nok nå, og tenkte det var på tide å sette inn all den skytsen som er mulig. Jeg skal prøve progesta care kremen fra neste eggløsning, og samboer skal teste sine edle dråper neste uke.... Etter 7 pp er dermed tålmodigheten over!

Du må holde meg oppdatert her rundt den 1. nov, så jeg får vite om det har funket!

Masse lykke til!

Skrevet

Det skal jeg gjøre ja. Blir spennende å se. Legger deg til vennelista mi jeg så husker jeg å oppdatere deg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...