løveprinsen <3 Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Hei. Lurer på hvor leng mann må gå til akupunktur før man kan forvente at det funker? Noen med erfaring??
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Min akupunkør sa at det var ikke sannsynlig at noe skjedde med det første, men etter 3-4 sykluser..
løveprinsen <3 Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2007 Går du og får akupunktur eller?
ticalinda Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg skal til min første akupunkturtime i morgen! Er veldig spent på om de kan hjelpe meg! Jeg har sikkert litt mer info etter timen! Er du interessert i mer info så prøv å les på internettsidene til www.klinikkfjeld.no.
løveprinsen <3 Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg har vært å fått 5 behandlinger nå. Hadde 2. eggløsning etter jeg startet med akupunktur i forrige uke. IKM 1. november. Er så spent på om det funker. Hadde egentlig termin 10. nov. men mistet desverre. Hadde vært så godt å blitt gravid før den terminen. Har du prøvd lenge eller?
ticalinda Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 Uff så trist at du har mistet. Skjønner godt at du gjerne vil ha ny spire før den terminen.. Vi er i 7pp nå. Har IKM på søndag. Vi syns vi har vært tålmodige lenge nok nå, og tenkte det var på tide å sette inn all den skytsen som er mulig. Jeg skal prøve progesta care kremen fra neste eggløsning, og samboer skal teste sine edle dråper neste uke.... Etter 7 pp er dermed tålmodigheten over! Du må holde meg oppdatert her rundt den 1. nov, så jeg får vite om det har funket! Masse lykke til!
løveprinsen <3 Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. oktober 2007 Det skal jeg gjøre ja. Blir spennende å se. Legger deg til vennelista mi jeg så husker jeg å oppdatere deg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå