♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 jenta mi har fått det helt siden hun begynte å spise grøt og nå er hun 8 1/2 måned, når kan jeg slutte med de sviskene a....???? vil ikke at hun skal bli hard i magen heller....
mamman te Vetle og Alma Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 hvilken grøt bruker du? Da jeg gikk over til 8 mnd fullkornsgrøt ble det slutt på den harde magen hans. Fullkorn er bra for magen både for små og store:) Prøv den om du ikke har gjort det!
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. oktober 2007 ja, vi har begynt med fullkorns gøt....hun har egentlig fått ganske løs avføring i det siste...skal jeg bare prøve å slutte med det da eller....??? hun er forresten kjempe flink til å drikke vann også)
mamman te Vetle og Alma Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 ja, det kan du bare prøve:) vi brukte malt i melken da han var hard i magen, men har ikke brukt det siden vi begynte med denne grøten:) Mini her eeelsker vann! Utrolig fornøyd med det!
♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2007 da prøver jeg hvetfall å kutte ut sviskene i første omgang....) takk for at du svarte...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå