mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 hvor mange år må de være for å sitte i eget sete bakpå sykkelen til foreldrene? Er det aldersgrense på det?
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Vi har brukt fra de var ca 1 år,og de storkoser seg;-) I dag syklet vi i Nordmarka,litt regn.Men vi koste oss likevel;-)
TurangaLeela Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Det er jo litt trekk/vind på sykkelen. 1 1/2 år?
mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2007 ok, vi prøvde her forleden, hun storkoste seg.... hun er 2 år
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå