Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Blir snart alene med sønnen min 50%.Har skjønt at man da mottar 0kr i støtte.Men,kan man regulere skatteklasse og søke om bostøtte da?Er så mange regler,blir forvirra.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 bostøtte er fordi som tjener under 170 000 tror jeg. det kan nok alle som har barn søke på. også de som bor sammen. du kan få skattklasse 2 anden vært år eller vært år om din X ikke engasjerer seg i og ha den dere kan få en barnetrygd vær eller du kan få begge om han ikke engasjerer seg i og ha den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå