*bolla pinnsvin* Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Den skomoten som er nå er helt ufattelig stygg! Halvlange "rynke"-støvletter til å ha utenpå buksa og sånne korte skoletter (eller hva det nå heter), altså de som er en mellomting mellom sko og støvletter. Fatter ikke at noen gidder å gå i det. Muligens fordi jeg er gammel nok til å huske 80-tallet...
Joda, jeg vet best! Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Det verste er vel at snowjog kommer tilbake.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 enig i at de ankel-støvlettene er stygge..og støvletter med rynker er ille. ICK!!! Snowjoggere var jo aldri laget for å være fint da så.. hehe.
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 skoletter er genialt for oss med fotball-legger:)
MikroMidas Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 Endelig noen med samme mening som meg.... Jeg har også vært gjennom 80-tallet, så jeg får frysninger av alt det som kommer tilbake nå. Tuppert hår (æsj...dobbeltæsj) må vel være det værste. Men, men - det er andre folk som gjør den samme tabben som oss....viser bare at vi begynner å 'dra på åra' (:
*bolla pinnsvin* Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. oktober 2007 Nei, finka, Crocs med _ullfor_ er verst... ;o)
imsdal med julesmak Skrevet 21. oktober 2007 #9 Skrevet 21. oktober 2007 Ååååå husker en nabo hjemme der som jeg kommer fra som hadde matchende snowjoggere og boblejakke i TURKIS (dette var en mann på godt over 70) Det var lekkert det. (han hadde det fortsatt sist jeg var hjemom)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. oktober 2007 #10 Skrevet 21. oktober 2007 lotp.. jeg har samme problemet som deg, og kan se at det ville vært greit med ankel-støvletter men da iallefall til jeans som går utenpå skaftet.. det er sååå stygt til skjørt og trange jeans. ICK!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå