Gå til innhold

Stygge sko

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den skomoten som er nå er helt ufattelig stygg! Halvlange "rynke"-støvletter til å ha utenpå buksa og sånne korte skoletter (eller hva det nå heter), altså de som er en mellomting mellom sko og støvletter. Fatter ikke at noen gidder å gå i det. Muligens fordi jeg er gammel nok til å huske 80-tallet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det verste er vel at snowjog kommer tilbake.

Skrevet

enig i at de ankel-støvlettene er stygge..og støvletter med rynker er ille. ICK!!!

Snowjoggere var jo aldri laget for å være fint da så.. hehe.

Skrevet

Endelig noen med samme mening som meg....

Jeg har også vært gjennom 80-tallet, så jeg får frysninger av alt det som kommer tilbake nå.

Tuppert hår (æsj...dobbeltæsj) må vel være det værste. Men, men - det er andre folk som gjør den samme tabben som oss....viser bare at vi begynner å 'dra på åra' (:

Skrevet

Nei, finka, Crocs med _ullfor_ er verst... ;o)

Skrevet

Ååååå husker en nabo hjemme der som jeg kommer fra som hadde matchende snowjoggere og boblejakke i TURKIS (dette var en mann på godt over 70) Det var lekkert det. (han hadde det fortsatt sist jeg var hjemom)

Skrevet

lotp..

jeg har samme problemet som deg, og kan se at det ville vært greit med ankel-støvletter men da iallefall til jeans som går utenpå skaftet.. det er sååå stygt til skjørt og trange jeans. ICK!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...