Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 I morrest kom samboeren min hjem kl.10 etter byen. Følte liksom på meg at det var noe galt,så jeg så igjennom tlf hans etter han hadde sovnet! Der fant jeg meldinger fra x dama hans,om hun hadde så lyst til å møte han og om han ikke kunne komme til uteplassen hun var på! Så jeg så på sendte mld og der fant jeg ja,vil møte deg også,men kan du ikke komme hit da. De var sammen i 2 mnd hun er helt gal etter han(hun har type nå),men gir aldri opp virker det som! hun sender hele tiden meldinger til han uansett om han svarer henne eller ikke. Hun gir totalt faan i at vi har et barn sammen og at vi venter en til. Så jeg sende henne en mld på nettby,der jeg skrev at det er greit at hun ikke ser lenger enn nesa rekker og at hun kansje burde tenke på at det faktisk er en familie hun prøver å splitte opp. så ga jeg klar beskjed om at hun bør holde seg lang unna familien min! Samboeren min er et annet kapittel,han er depresiv og er ganske langt nede fortiden,han er avhening av forskjellige stoffer. så når jeg tok opp dette med x dama,ble han sikkelig lei seg og fortalte meg at han hadde drukket alt for mye,og dermed oppført seg som en idiot,noe han ikke skjønte hvorfor,for han har ikke følelser for henne i det hele tatt! Nå er sånn at han har ikke vært utro i den forstand,for de møttes aldri,men uansett så føler jeg meg så skuffet og ble kjempe lei meg. Det har vært så mye styr med han i det siste at nå vet jeg ikke hva jeg vil lengere,men har tungt for å flytte fra han og ta med meg barnet vårt og den lille i magen! Føler liksom han har knust drømmen min..
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Hei:)uff . . Gi han ett ultimatium, deg og barna . . . Eller kontakt med x'n . . . Og vis at du mener det. . . Det er mitt råd:) klemmer . . Lykke til:)
tertilus Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 Uff. Høres ut som samboeren din trenger behandling. Hva slags stoffer går han på? Blir han behandlet for sin depresjon?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå