mams i april Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Ser på parkdresser. Reima har både vår/høstdresser og vinterdresser. Bør man ha begge deler ?! er uerfaren
Kreps-77 Skrevet 22. oktober 2007 #2 Skrevet 22. oktober 2007 Nå bruker storesnuppa vårdressen sin. Hun fikk ikke brukt den mye i vår pga mye regn,men kjøpte den såpass stor så den skulle passe nå i høst. Jeg syntes det er greit ha en tynn dress som hun kan bruke når det ikke er så kaldt, og en vinterdress når det er snø eller minusgrader. Vi har Reflex vårdress og den er veldig bra og en god del billigere enn Reima.
-maria- Skrevet 22. oktober 2007 #3 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg er enig i at du bør ha to dresser men du trenger ikke kjøpe så dyr vår/ høstdress for du kan regulere med fleecetøy/ull under. Det er vinterdressen som er viktigst å bruke penger på for at de skal være varme, komfortable og tørre. Refleks sin høstdress synes jeg også er kjempebra. Hadde ikke så peil for noen år siden og kjøpte dress på cubus til jenta mi som er seks nå. Men den er to delt og den tynne ytterdressen er super å bruke nå. Den har gummi på rompa og beina og det er veldig praktisk når det er sånn litt vått og ikke så kaldt. Gummien blir stiv og kald når det er minus så da er det ikke noe særlig. Annet enn at barna elsker å ake på gummirompa.Har også en liknende billigdress der jeg bruker det yttereste delen og har den til evt nr 2 dress.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 m du bruker ullundertøy, og ullklær under reima dressen trenger du ikke vinterdress da er barna gode og varma, reima dressen blir ikke stive av kulde
Sanna5*m gutt og jente* Skrevet 26. oktober 2007 #5 Skrevet 26. oktober 2007 Synes fordelen med Reima tec (vinterdressen) er nettopp det at du ikke behøver ekstra tøy under. Det holder med strømpebukse og body hele året egentlig. Men den er ganske varmeregulerende så sønnen min bruker den allerede nå, og han er ikke svett. Men jeg har likevel en overgangsdress, da bruker vi en vi har arvet. Signerer på den over her som sier det er greit å kjøpe billig overgangs og heller bruke penger på vinterdressen. Det er fullt mulig å kjøpe Reima og Troll og lignende på salg om man kjøper dem på våren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå