Gå til innhold

LOTP - digger deg, digger butikken din!!! :):):)

Anbefalte innlegg

Skrevet

gaven falt betraktelig i smak! takk for krisehjelp!!!

dere andre, barneparadis er best!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei det skal du ikke være! jenter, trenger dere en dåpsgave 3 dager før en dåp, så rop på LOTP! hun fikser det! skrev til å med kort for meg å sendte ved!!! snakk om service!!!

Skrevet

ikke vær det da - skryt skal man ta imot :)

Skrevet

jammen fant jeg det ikke ut selv......veldig gøy må kikke litt mer:-)

Skrevet

Gikk forbi den i går,men da var dne stengt;-) Hadde lyst til å titte innom,men vi var litt sent ute...

Skrevet

ååååå så dumt....enda jeg var åpen en halvtime lenger enn jeg pleier på lørdag:( Håper du stikker innom en annen gang da:)

Skrevet

ja, vet du, der finner man utroolig mye fint!!Har anbefalt nettstedet en haug med ganger.Spesielt til dåpsgaver. For all del, LOTP, du må ikke være flau.

Skrevet

Har en søster som bor i Moss,og hender hun er innom og titter for meg ;-)

Men jeg kommer på besøk,du har veldig mye fint!

Skrevet

*digger deg digger deg digger deg FORTSATT*

Skrevet

Takker og bukker:) Spinderella; neste år tror jeg vi er et sted med myyyyye bedre åpningstider og 3 ganger så stor plass. Det er noe å se frem til det:)

Skrevet

er så enig:) digger dama digger butikken:p

Skrevet

Får vel slenge inn litt ros jeg og da ettersom den gaven var til min lilling:) var fornøyde her vi:)

Skrevet

Amfi? Eller M-Porten kanskje? Kommer uansett jeg ;-)

Regner med adr din blir endret på nettsiden når du flytter...

Skrevet

jepp noe sånt håper jeg hehehe kan ikke si så mye mer enda. Jada bare webmaster får ut fingeren så kommer nåværende adresse opp også på frontpagen vår. Har bare ventet i 6 mnd. Like kjapp som webmaster på et annet sted jeg vet om:)

Skrevet

ja LOTP når kommer dere til trondheim da? hehe

Skrevet

Hei, tittet på siden din for første gang nå! Helt forelska jeg...skal innrede 2 barnerom i desember....vil kjøpe masse hos deg. Samboeren klikker hvis jeg kjøper nå. Har du samme varene hele tiden, eller er det tomt hvis det blir utsolgt. Tenkte spesielt på den prinsesse og prinse serien.

Skrevet

Vi skal fortsette med den serien:) Eneste som er kun få igjen er speilene da de har sluttet produksjonen av disse. Send meg en mail når det blir aktuelt for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...