Gå til innhold

Bare litt sutring....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare lufte meg litt... vet ikke helt hvordan jeg skal få dagene til å gå rundt lengre, og klarer heller ikke vlege å kutte ut noe... Har begynt sykepleierstudiene på deltid, der jeg må pendle og har 2 timers reise tur-retur de dagene jeg er på skolen - som tilsvarer mer eller mindre 3/4 uker i mnd.. hjemme har jeg tre små på 5, 2 og 1 år. For å få dette til å gå opp økonomisk må jeg jobbe alle vakter jeg får i helger og fridager... Vi renoverer huset - er satt på vent en periode, siden vi har fulle dager og lite penger, men surrer jo like mye i hodet uansett... Er konstant utslitt og føler jeg allerede nå holder på å gå i staver... Tenker tanken med å vente et år eller to før jeg starter studiene igjen, men vet med meg selv at det ikke blir noe lettere ved å vente.. det vil alltid gnage alt som ikke blir gjort.. og jeg er livredd for å ikke komme igang igjen.. Vil så utrolig gjerne få fullført studiene selv om jeg har valgt å få ungene underveis... Jeg vil ikke flytte på meg heller, siden det bare er et år igjen til størstejenta begynner på skolen, og hun har bytta bh altfor ofte.. nå vil jeg at hun skal få seg venner og et stabilt miljø.. Huff... er bare sutrete her... vet jeg ikke skal klage over en situasjon jeg har satt meg selv i... men må bare lufte av meg litt motløshet her, slik at det blir plass til positiv, frisk energi!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...