Gå til innhold

Frustrert...#¤%&#

Anbefalte innlegg

Skrevet

3 dager over ikm og 3 negative tester. Ømme pupper, halsbrann. Bruker alltid å få tante på rett tid. Noen som har opplevd det samme, eller går det faktisk at jeg er gravid nå? tross mange negative tester?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan absolutt være gravid. Ei venninne testa neg i to uker etter IKM. Jenta kom likevel ca 7 og en halv mnd etterpå.. Jeg derimot har ventet flere ganger på TR og hatt neg tester.. Men jammen kom tr gitt. Alle gangene.. Har sååå lyst til å bli gravid at kroppen narrer meg... Håper at du er gravid...

Har jo noe med hvor raskt kroppen skiller ut nok hcg i urin for pos test..

Lykke til..

Skrevet

Det er så frustrerende å ikke vite, å så redd for skuffelsen, men føler meg sikker på at hun ikke kommer. Men skulle så gjerne hatt en positiv test.

Har du mange pp du da? Er i min 6 bare jeg da..

Skrevet

Samme her har gått 8 dager over ikm og bare negative tester så har til og med prøvd og hatt sex for at den kanskje dukket opp men nei da og ingen tegn til ikm i det hele tatt veldig frustrerende

Skrevet

hva kan det skyldes da+ har jo aldri hatt det slik før..

Skrevet

jeg er 18 dager over og bare neg tester, har ikke tatt test på en uke nå da....

Skrevet

Da er vi i samme båt... Jeg er riktignok bare en dag over ikm, men kjenner kroppen min såpass godt at jeg vet at det ikke kommer noen tante her med det første...

Det er så frustrerende! Hvis ikke testen plutselig blir positiv håper jeg egentlig at tr kan komme snart, så ikke syklusen min blir altfor tilklussa...

Har forøvrig samme "symptomer" som deg.

Skrevet

Hadde jeg skulle trodd noe nå, så hadde jeg trodd jeg var gravid. Kjenner igjen symptomene fra forrige svangerskap. Meen, hva med alle de negative testene.Tror jeg må ta flere, men bare så kjipt å få negativ på negativ test. håper vi blir klokere snart alle sammen, uansett utfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...