Gå til innhold

Jeg blir så sliten!!Barnefar suger meg tom for energi!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt fra dåpen søndag som var og til fredag lå barnefar over hos meg og lucas og det er jo fint det for lucas sin del.

Men han er den mest umodne teite frekke mann jeg noensinne har kjent, han roter og roter og rydder ikke etter seg, han kommer hit og tror det er ett slags hotell eller noe, forventer å få mat her og at jeg skal lage den og betale for den, han oppfører seg som en femåring med sukkerkick og det kommer aldri noe fornuftig ut av munnen hans, han skravler høl i hodet på meg om enortm barnslige ting og tror at å stå å vifte med tissen foran meg eller prumpe er kjempemorsomt!!

jeg kunne vel ramsa opp i evigheter men det er som å ha to barn istedet for en og jeg klarer nesten ikke si nei til å la han være her for lucas sin del, men jeg sliter meg ut på å være en slags mamma for barnefar også og å høre på alt tullet hans hele tiden gjør meg gal!!!

det verste av alt, jeg fatter ikke hvordan jeg kunne finne på å gjøre det men jeg er bare ett menneske, vi havna til sengs en kveld når han var her denne uka.. det var ikke fordi jeg hadde så veldig lyst på han men han går konstant å tar borti meg og tasfer når han er her og med det behovet for nærhet man ofte har så begynte jo kroppen min å reagere på det helt til jeg nå ga etter en gang..

det verste av det er at når vi var ferdige gikk jeg bare på rommet å la meg for alt føltes helt feil, så når jeg dagen etterpå sa at det ikke burde skjedd og at det vi gjorde var feil og at det ikke måtte skje igjen så spurte han hvorfor, da sa jeg at det var dumt i forhold til at vi skal kunne være venner pga lucas og at det kunne ødelegge samarbeidet om noen av oss ble såret, da svarte han at ja men jeg kommer ikke til å bli forelska i deg fordi om vi har sex så jeg har ikke noe problem med å fortsette være venner og ha sex!!

jeg ble så satt ut og varsla han om at han fikk ikke drive å bruke meg som noen mellomstasjon før han fant seg ny dame og drive å utnytte meg og at jeg faktisk ikke ønsker å havne til sengs med han flere ganger fordi dette bare var en glipp!

da ble han faktisk fornærma!

jeg blir så oppgitt, det eksisterer ikke ett gram av modenhet i han og han kveler meg med maset sitt og nærværet sitt, det blir for mye!!!

hva skal jeg gjøre egentlig, det er så vanskelig å sette ned foten og si at nei du får ikke overnatte og du skal komme da og da, men han sliter meg ut mer enn han er til hjelp med lucas så noe må skje snart for dette orker jeg ikke!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg regner med at han bor veldig langt unna sånn at han ikke kan bo hos seg selv? Du skal ikke ha dårlig samvittighet for å si nei til ham, og at han ikke får overnatte hos deg. Kan ikke du gå ut når han er der da, hvis du vil at han skal være sammen med Lucas?

Når det gjelder sex er det fort gjort, så der er det ingenting å unnskylde seg for. Jeg skjønner iallefall deg kjempegodt! Ikke SÅ lett heller da.

Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor han sover hos deg... Du er jo vant til å bo alene, så det er ikke så rart at du blir gal heller!

Fortell ham hva du tenker, og finn en løsning. Du må ikke slite deg ut!!

Skrevet

han bor ca tre mil unna..

blir vanskelig å bare gå ut for hvor skal jeg dra i mellomtiden? og lucas er jo ikke så veldig vat til han enda så tørr ikke være borte mer enn ett par timer og så har bf det med å snoke i skapene mine, noe jeg ikke synes er så veldig trivelig å tenke på når han er alene i leiligheten min:(

nei det er fort gjort, men å tro at han skal utnytte meg for sex er så drøyt!

nei ikke jeg heller, tar bare en halvtime å kjøre hit så han burde sove hos seg selv, hjemmet mitt er ikke noe hotell:(

jeg har prøvd litt å fortelle han en del av hva jeg tenker men det virker ikke som om det når inn:S

Skrevet

Herlighet sier jeg bare, for en fyr.

Bare si at han ikke får bo hos deg når han har samvær. Kanskje kan han være der om dagen, men hjemme hos seg på natta?

Det med sexen kan fort skje, men det han sa til deg etterpå var temmelig drøyt.

Jeg vet ikke helt hvilke råd jeg skal komme med. Men føler virkelig med deg.

Gjest LindeOgWill
Skrevet

Kjenner til situasjonen ang barnefar, og det eneste som hjelper er vel ærlighet og et ultimatum.

Fortell at måten han er på gjør deg sliten, at det er bra han vil være sammen med sønnen sin men at han bør respektere deg også. Og at innen han oppfører vil ikke hjemmet ditt være åpent for ham.

Du skal ikke finne deg i alt, selv om han er barnefar, og siden gutten din ikke er trygg nok på å være alene med ham lenge skader det nok ikke at du nekter samvær frem til han tar seg sammen.

Det fungerte iallefall litt etter litt her.

Han burde være takknemmelig for at du i det heletatt åpner hjemmet sitt for ham i flere dager og finner deg i all den umodne dritten.

Hærregud, at det er mulig å være så respektløs :o

Gjest marie-s
Skrevet

Be han om å slutte å ta på deg, si du ikke vil, man trenger jo ikke å la noen ta på en om man ikke vil selv. ellers er nå ikke 3 mil lenger enn at han burde klare å komme seg hjem på egenhånd og send han ut på en trilletur når han er der etter at babyen har fått mat, send gjerne med en handleliste men ikke penger om han planlegger å spise middag der også.

Skrevet

Men han var tydeligvis moden nok til å få barn med da... Burde kanskje tenk litt over det? For han har sikkert ikke blitt sånn som dette over natta....

Skrevet

du burde kanskje tenke litt lengre enn du gjør anonym, jeg var aldri kjæreste med barnefar, jeg visste ikke hvordan han var for vi bare hadde sex i ny og ne, men barnet er uskyldig og det kunne ikke falle meg inn å ta han bort for det så han kom da ut til slutt han lillegull, skal du dømme meg for å ikke ha tatt abort kanskje? eller fordi jeg ble gravid?

skjedd er skjedd og det var uheldigvis med en umoden mann, uansett prøver jeg å gjøre det beste ut av det og ber om råd, har du ikke ett godt råd å gi så skjønner jeg ikke hva du svarer for fordi jeg ba ikke om din mening om at jeg fikk ett barn!

Skrevet

Hei!

Jeg føler med deg! det du skriver er svært likt slik jeg hadde det med barnefaren. Havna i senga, angra osv.. i tillegg vartet jeg han opp, laget middag og var utrolig grei med han for barnets beste. Men det endte med at han bare brukte meg. Og slet meg ut. kom og dro når det passet han og jeg satt igjenn med oppvask og skitbleie... Det hele endte opp med at jeg ble heilt utslitt av han. Verken spiste eller sov. (vi kranglet en del i tillegg)

Mitt råd er å tenke på deg selv og Lucas. Lucas drar ikke nytte av en mamma som er sliten!! Gjør det du føler er rett. Lucas kan bli med han ut et par timer to-tre ganger i uka? Viss du føler deg trygg på det da. Men lag en samværsavtale som fungerer for dere. Det hjalp veldig for meg iallefall.

Vi har avtale på 4 timer pr uke nå og barnet mitt er 6 mnd.

Skrevet

Hva i alle dager feiler det deg anonym? Tør du ikke å stå for det du sier?

Den der kommentaren var idiotisk. Hvis du ikke har noe konstruktivt å komme med, så trenger du ikke svare.

Skrevet

ja ikke la noen mann bruke deg sånn. Og pass på så du ikke blir gravid igjen med han der...

Du fortjener bedre!!!

-Live-

Skrevet

Ikke la det gå utover deg selv det å skulle tilrettelegge for kontakt mellom Lucas og faren hans.

Sett grenser, ikke gå med på overnatting og inngå faste avtaler. Prøv å vær minst mulig tilstede under samvær, så blir Lucas og faren bedre kjent med hverandre.På den måten gjør du ikke deg selv avhengig av kontakt med faren hans, men du sørger for at han blir avhengig av kontakten med sin herlige sønn.Hadde litt samme problem, og da jeg valgte å kutte den sosiale kontakten mellom bf og meg selv, og kun kommunisere ved henting og bringing, ble det mye bedre! Klart man merker at ting går lettere når man kvitter seg med sånne energityver :)

Skrevet

takk for svar jenter:) har nå varslet han om at han kan ikke drive å overnatte så mye fordi jeg trenger litt alenetid jeg også og at han kan ikke drive å spise middag hær hele tiden og han har heldigvis skjønt det.

angående tafsingen hans har jeg begynt å gi igjen med samme mynt og bare plutselig grafser han i skrittet osv slik han gjorde til meg og han har endelig fattet poenget pga det og sluttet med tafsingen sin:)

han besøker nå lucas på dagtid og drar når han legger seg heldigvis og han forventer ikke at jeg skal leke hotell for han lengre:)

Skrevet

Så bra, men helt utrolig at det skulle være nødvendig å presisere hvordan man skal oppføre seg til voksne menn.

Skrevet

takk:) ja det burde ikke være nødvendig, han er som ett barn i en voksens kropp! nesten så han burde oppdras på nytt:S

Skrevet

skjønner deg veldig godt åssen det å få all energi sugd ut av seg... men sett ned foten og si nei. enten så får han ta med seg sønnen ut og gå tur, eller leke eller noe men ikke inn hos deg....

når han tilslutt skjønner at du ikke vil ha han i huset kommer han til å lage et sykt stort leven ut av det, men hold på ditt. etter hvert vil han (forhåpentligvis) forstå at du menner alvor og skjerpe seg. Sett ned klare tidspunkt for når han kan hente sønn sin og når han skal elvere. la han ta han med seg ut...

Alt vil bedre seg etterhvert... jeg har selv vært der.

Det du må gjøre er å vise at hjemme ditt er ikke et sted man kommer for å bo og drive dank... Din x virker som en som har fått alt servert på sølvfat og fått lov til å gjøre som han vil. Men ikke slipp han inn. neste gang så la han vente ute til sønnen er på kledd og klar til å dra ut. Hvis barnefar ikke er med på det så si dette er valge ha sønn din eller dra hjem. enten eller.

det du også kan gjøre er å få tak i en advokat og forklar situasjoenen din, men bare be om råd og hjelp. hvis han slår seg vrang så har du ditt på det tørre. ta vare på meldinger du evt får av han og ha ditt på det rene, slik at han ikke kommer noe vei...

Det er tøft men verdt det til slutt. du vil få mer energi og mer overskudd til deg og ditt barn....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...