Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Er ikke ute og triller hver dag...tar ofte bilen eller styrer med det ene og andre hjemme. Hva mener dere om det? Ungen er blid og fornøyd og virker ikke som om hun lider noen nød selv om hun ikke trilles ute hver dag...
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Samme her! Har tenkt på det selv og får et snev av dårlig samvittighet når jeg tenker på det, men det er bare dumt. Hun er glad og fornøyd hun, er med meg rundt med bilen, rundt i huset etc. Er kanskje ute og triller 3 dager i uke.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 ingen som har noen meninger om dette?
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Det er jo ikke noe must å trille hver dag. Vi gjør det, men mye fordi mor vil opp ut ut, vesla kunne vel like godt ha ligget på matten og lekt i vei, hun. Så lenge barnet er fornøyd så er vel det alt som teller :-)
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg forstår deg godt! Kjenner meg igjen. Triller heller ikke hver dag. Og det er bra at du triller 3 dager i uka, i stedet for ingen dager! Så ikke ha dårlig samvittighet for det,du! :-)
rødhette* Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg triller sjeldnere enn 3 dager i uka, jeg. Men lillegutt sover ute i vogna nesten hver dag, og opptil 3 timer på det meste om dagen. Så har ikke dårlig samvittighet ovenfor han.
Mrs. Bouquet Skrevet 21. oktober 2007 #7 Skrevet 21. oktober 2007 Jenta mi sover ute stort sett hver dag, så da får hun noe frisk luft. Vi bruker vogna en del, men triller jeg lenge sovner hun til slutt. Da ofte på tidsounkt som ødelegger rutinene, De siste tre månedene har vi vært en del på lekeplass. Lekt og krabbet i sanden, tror de har bedre av det enn å bare bli trillet rundt. (da snakker jeg om de fra 6 mnd).
snartmammapåny Skrevet 21. oktober 2007 #8 Skrevet 21. oktober 2007 Er vel ingen som skal gå rundt å mene noe om hvordan du disponerer dagene dine HI. Jeg bruker vogna MYE, hver dag, men det er jo mest for min egen del, mini kunne nok ikke brydd seg mindre igrunnen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå