Gå til innhold

junior har hatt 37.7 til 38 i feber over 2 uker?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det grunn til bekymring? jeg skjønner ikke helt hva det kan være fordi han er i vanlig aktivitet og spiser godt og sover godt... men likevel denne varmen???

er det tenner? han styrer med jeksler...

kan jeg sjekke det på tlf. på helsestasjonen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja.. Da har han vel ærlig talt ikke vært syk, da?

Er jo ikke feber før over 38 grader, sånn at at han har hatt mellom 37,7 og 38 i over to uker er vel ikke overraskende eller grunn til bekymring...

Skrevet

det regnes ikke som feber før tempen er over 38 på disse små. Og hvis du måler rett etter at han har hærja, løpt eller bada og er varm av det kan du få "falsk" feber fordi små barn har dårlig regulering av kroppstemperaturen sin. Ikke noe å bekymre seg over. Noen har normal.temp på 37,7. Ikke uvanlig..

Skrevet

Trodde vanlig temp. på småbarn skulle være 37.0 jeg? eller tar jeg feil?

Skrevet

Vist allmenn tilstanden er bra så er det som regel ingen ting og bry seg om, men en liten tur til legen og raskt crp kan jo avkrefte eller bekrefte en eventuell infeksjon i kroppen, men det kan jo som du sier være tennen. ikke gått og si.

Skrevet

Selv om "normal tempen" er på 37 så ligger noen unger over og andre under. Målte tempen på jenta mi som viste 34 grader. Så lenge han har god allmenntilstand så er nok det "normal tempen" hans

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...