temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Må bestille bårebukett i morgen... Det er så tungt, og jeg står helt fast. Hva skriver man som en siste hilsen til en venn som brått og brutalt blir revet bort 43 år gammel?
dritgrei hei hei! Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 hei tonetrollet, en bukett i seg selv sier mye, en tanke og en handling som sier så mye mer enn ord, men om du vil skrive npe annet enn "en siste hilsen fra" så vet jeg sannelig ikke... hele historien er så skremmende og så ufattelig.... En klem til deg! dette er ikke lett, og du er flink som er der for dem!!!
-Lin Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Hei! Ja, det er ubeskrivelig tungt når sånt skjer. Det er liksom ikke til å fatte... Men skriv "en siste hilsen" på ene sløyfen og navnene til dem buketten er fra på den andre. Dette vil også stå på kortet, som de pårørende får med seg. Du sier selv at det er den siste hilsen og da blir jo det "riktig". Ellers så er de veldig flinke med forslag i blomsterbutikkene og altså, hvis det ikke føles "riktig" Varm klem fra
Northernlights Skrevet 22. oktober 2007 #4 Skrevet 22. oktober 2007 "alltid i mine tanker" eller "du vil aldri bli glemt" kanskje? Veldig trist =o( Føler med deg...
trollet66 Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 Utrolig vanskelig, føler med deg!! hva med å skrive et enkelt Savner deg!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 22. oktober 2007 #6 Skrevet 22. oktober 2007 Uff dette er tungt og vanskelig, man vil jo gjerne si så mye, men så liten plass å si det på..... "En ny stjerne lyser på himmelen" "Takk for gode minner" ... Kjenn etter hva du ønsker å formidle selv....innerst i hjertet ditt:-) Klemmer
Travelmor Skrevet 22. oktober 2007 #7 Skrevet 22. oktober 2007 Det er kanskje ikke ord for det du vil si, og heller ikke plass på sløyfen til buketten? Slik er det når noen blir revet vekk far oss så brutalt. Da er det egentlig nok som de andre sier å skrive "En siste hilsen". event. "Takk for alt" . Litt lengre hilsen: "Takk for ditt gode vennskap", "Takk for at vi fikk kjenne deg" eller "Vi minnes deg i takknemlighet" og med hilsen fra dere til slutt. Butikken der du bestiller bårebuketten kan sikkert også være behjelpelig. Håper du finner ut av det. Tenker også på deg og dere som sikkert skal i en tøff begravelse denne uka. Jeg får tårer i øynene bare jeg tenker på det. Lykke til!
Milli Vanilli Skrevet 22. oktober 2007 #8 Skrevet 22. oktober 2007 Uff, det er så trist. Jeg husker noen fine ord min far fikk på en av bårebukettene, fra min tidligere leieboer. Der stod det: ingen kjenner dagen før solen går ned. Utrolig fine ord, synes jeg. Jeg tenker ofte på de ordene Lykke til, og trøst hverandre mye denne tiden...
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 22. oktober 2007 Tusen takk alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå