Tredje barn på vei Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Har ei venninde som sier hennes datter har fått brendt seg på fingrene og har blemmer.. Oxo har hun smurt det med hyrdrokortison salve.. Forestiller meg at det ikke er så bra jeg da. hva mener dere???
ticalinda Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 iskaldt vann, honning eller yoghurt hadde vel vært litt bedre alternativer tror jeg......
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 hydrokortison skal jo ikke brukes i åpne sår, og jeg hadde nok ikke brukt det på blemmer nei.. Jeg hadde valgt aloe vera jeg.
Tredje barn på vei Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2007 er det jeg å mener aloe vera er best
Maria-B Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Går utifra ho kjølte fingrene ned først. Uansett vill jeg ikke smørt noe på blemmene jeg, ville evt. stukket hull på de hvis de var veldig plagsomme, og fått ut væsken, og så satt på plaster. (er det jeg gjør på meg selv i hvertfall).
loppelaura Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 Hydrokortison skal ikke brukes ved slike tilfeller. Hun burde gå på legevakten med jenta siden hun har blemmer, en liten blemme for oss kan være halve fingen for henne. Stakkars lita.... det er jo så vondt å brenne seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå