Gå til innhold

Bilsete med base ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nok noe nytt siden sist vi hadde sete...

HVordan funker dette ???

Har to biler vi bruker om hverandre, er det mye mas å flytte basen fra bil til bil ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man får vel to forskjellige typer baser. Isofix- som festes i spesielle fester i bilens seterygg, dette er vel vanskelig å bytte i en håndvending, Easyfix festes som jeg har forstått med bilens sele- og blir vel noe lettere å flytte på.

Bilsetet kan om jeg ikke har misforstått også brukes uten base, dvs festes på vanlig måte med bilselen

Skrevet

Vi hadde dette, men jeg likte det ikke. Eller, det var veldig greit med basen når den stod fast i en bil, da var det bare å "klikke" den på plass. Det setet vi hadde, kunne vi bruke uten base. Så vi hadde basen i bilen jeg brukte. Dersom vi skulle ha far sin bil, festet vi det som de andre setene. Orket ikke flytte basen frem og tilbake, for da ble poenget litt borte med at det skulle gå lett og fort å feste. Men jeg likte ikke den typen vi hadde, mens en venninne hadde make og likte det veldig godt.... så ....

Skrevet

vi har en fra akta graco med base og synes den er suveren. du får jo også kjøpt ekstra base som du kan ha i bil nr 2, eller du kan feste den uten base. dette setet vi har, har vi også vogn til som vi bare kan klikke setet oppå på en måte, kjempekjekt for små handleturer;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...