neste*gang Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 lurer på...... det........ og når begynte det?
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Ja sinnsykt mye- og gjør det ennå. Begynte et par mnd. etter fødsel. Jeg har sinnsykt tjukkt hår, så sann sett er det en fordel. Men blir gal av alle hårene overalt.
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Uff, ja mistet kjeeeeempe mye! Husker ikke når det startet, mulig det var etter et par mnd. Jeg sluttet å miste når jr var 8-9 mnd tenker jeg. Såg veldig rar ut når det begynnte å voksse ut igjen, en fin glorie rundt hele hodet. Og det som er rarest er at det nye håret er krøllete! Jeg som har helt stritt hår fra før..
solastråler Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg også har misstet sinnsykt mye hår og har også mye og ta av. Og har alltid håpt at jeg skal slippe og få tilbake så mye, men de kommer alltid ut igjen. Det er nesten verre enn å miste syns jeg. Du ser jo ut som et kråkreir på hode lenge. Nå har jeg nettopp klippt meg bobb og ser endelig normal ut på håret!
*Rutletutt* Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Mistet mye med nr en - fra første dag til jeg sluttet å amme, ca 10 mnd. Denne gangen har jeg ikke mistet mer enn normalt - hun er 12 uker og jeg fullammer.
Alba44 Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 Mister myye ja. Over 4 mnd siden fødselen.
LegallyBlond Skrevet 21. oktober 2007 #7 Skrevet 21. oktober 2007 Mistet ingenting (iallefall ikke mer enn normalt) etter førstemann, men nå etter nummer 2 ble født er jeg seriøst redd for å bli skallet Mister helst ekstremt mye hår, kommer til å se helt merkelig ut når det skal vokse ut igjen...Har klippet meg ganske kort nå. Startet vel etter ca 1 mnd tror jeg.
FIFFI *nybakt 2barnsmamma* Skrevet 21. oktober 2007 #8 Skrevet 21. oktober 2007 JA! begynte etter 3-4 måneder etter fødsel. er nå et år siden fødsel, og på sidene er det kort hår, og det er mye som stikker opp av korte hårstrå... nyyyydelig!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå