Gå til innhold

Da bytter vi plass :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til nå har jeg vært hjemme hver dag med mini på 4,5 mnd. Min mann har vært hjemme noen dager i tillegg fordi jeg har måtte lese og skrive oppgave i forbindelse med studiet, men det blir jo ikke det samme siden vi begge da var hjemme, jeg hadde ammeopphold, kunne ta mini når han måtte på do osv. Nå skal jeg derimot ut i 3 ukers praksis på en skole og dermed "på jobb" i 3 uker og min mann være alene med mini hele dagen. Blir spennende og litt rart for oss begge to tror jeg, eller alle tre, mini merker vel kanskje noe han også? Får håpe på at min mann får inn bedre rutiner enn jeg da slik at jeg kommer tilbake til en baby som sover pent i vognen i et par timer og er blid som en sol hele dagen, hehe... Uff, må innrømme det er litt gruegledning på gang her i kveld, skal bli godt å komme seg ut litt, men gruer meg også til å bare se mini et par timer på ettermiddagen hver dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi valgte å dele permisjon. Jeg tok de 6 første mndene, så overtok pappaen etter det. Det er jo litt trist og være borte men samtidig så utrolig flott og se båndet som har knyttet seg mellom far og datter. Unner dem virkelig dét begge to!

Lykke til, det går så bra så!

Skrevet

Takk for det :-) Ja det går sikkert kjempeflott, han er endelig begynt å ta flasken bitte litt, så det er jo noe i det minste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...