Gå til innhold

I dag gråt jeg mens vi spiste middag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... Blir helt ødelagt av innsamlingsaksjonen, jeg:(

Har grått flere ganger i dag, Tårene bare triller. Er ikke noe jeg klarer å gjøre noe med. Stakar lillegutt bir jo redd når mamma er så lei seg...

Flere som er like pysete som meg?

*huff*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke sett på jeg, ikke har jeg spist middag heller... hmmm sulten.... maaat

Skrevet

Huff ja, får helt vondt og skulle ønske jeg kunne tatt til meg hvert eneste barn her i verden som ikke har det godt :(

Skrevet

Jeg har det litt på samme måten, har alltid vært sånn. Det er faktisk blitt litt sånn at jeg må sette på skylapper, late som jeg ikke ser og hører, skru av tv`en osv. Huff, ikke stolt av det altså men man skal jo fungere i hverdagen også.

Skrevet

Jepp, har akkurat tørket tårene etter siste runde og det er grunnen til at jeg sitter her og klimprer. Skal prøve å tenke på noe annet.

Skrevet

Ja, jeg blir så lei meg!

Har jobbet for Røde Kors i mange år, og skulle egentlig reise ut som ungdomsdelegat, men så ble jeg gravid.

Kjenner det klør i hele meg hver gang jeg ser noe slikt. Vil så gjerne hjelpe, men vet at det er mange år til jeg kan gjøre det nå...

Har skiftet kanal, jeg. Blir jo helt ødelagt jo! *huff*

-Sippeguri-

Skrevet

Så heldig du er da, som faktisk får hjulpet... Jeg orker ikke se på jeg, har akkurat fått baby igjen og ting blir enda mer forsterket.

Tenker på hvor heldig ungene mine er som lever så trygt og godt og kjenner jeg er takknemlig for det, samtidig får man dårlig samvittighet for det livet man lever - at man kanskje kunne bidratt mer på en måte...

Huff, kjenner tårene triller jeg.

Skrevet

Men jeg får jo ikke hjulpet! Er det som plager meg.

Vil så gjerne, men det lar seg ikke kombinere med å ha små barn. Blir nesten litt sjalu når jeg snakker med noen av vennene mine fra Røde Kors, for de er liksom spredt rundt om i hele verden, men jeg kunne ikke bli med:(

Men så fikk jeg jo verdens beste unge da! ;)

Har sagt at jeg er glad i han så mange ganger i dag at han sikkert er lei av meg...

(De siste gangene jeg klamret meg til han og sa at jeg var veeeeldig glad i ham, og om han var glad i meg, så så han bare på meg og sa "pappa gla?" )

JADDA! *knis*

Skrevet

ååå hihi, herlig :)

Men en dag får du sikkert hjulpet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...