Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 sambo er på jobb heletiden! han er borte 5 dager i uka og kommer hjem bare til helger... sånn har han drevet på i 3-4 mnd nå!! det er no greit da, men når han først er hjemme så skal han gjøre alt mulig utenom å tilbringe tid sammen med meg... meg husker han bare når vi legger oss om kvelden, og dere skjønner til vel hva han vil da... kjenner at jeg er på tur til å bli en gretten, forbannet kjerring!!! GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eat sardines and die Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Føler med deg.................
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Gift deg med ham så du kan være forbanna på ektemannen i stedet. Det er antakelig all variasjonen du noensinne får på dette området.
Libido- Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Kanskje de sambo-hatende-jeg-finner-meg-i-alt-kvinnfolka skal få seg eget forum snart? *gjesp*
.Ann. Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Syns det er rimelig at han vil ha igjen litt kos, for alt han ofrer for familien. Han jobber jo hardt, for å tjene penger for familien beste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå