AE❤️ Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Hva hadde dere på babyen deres da de ble fotografert? Skal til fotografen med jenta mi om en mnd (hun vil da være 5 mnd).... Noen som vet om noen nettsteder hvor de har noen søte kjoler f.eks?? Glad for svar
mammae:-) Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Hadde på seg en selekjole når dei tok søskenbilde, og ingen klær når hun vart tatt bilde av alene.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Synes det er mye fint på www.mysplysch.se Jeg har kjøpt den heldressen med hette du ser øverst på siden, brukte den på fotograferingen, og han var så nydelig i den! De hengslebuksene er også kjempefinr, passer kanskje bedre til jenter også:-)
skilpaddemamma Skrevet 22. oktober 2007 #5 Skrevet 22. oktober 2007 ingenting når de var baby(tatt rundt seksmnd på alle tre).
mayaya Skrevet 23. oktober 2007 #6 Skrevet 23. oktober 2007 2 mndr; ingen ting ca 4 mndr; sommerklær (lyse, lette klær) neste gang vi skal ta, kommer jeg kanskje til å velge dongeri-selebukse uten noe under. Tror jeg, trallala :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå