mammamia<3 Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Er sååååå skuffa nå, barnslig som en liten unge går jeg hvert år og gleder meg til NRK`s adventskalender. Nå har jeg nettopp funnet ut at det blir Barnas Supershow :-(
Kjukka Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Åhhhhr... ALDRI kan de vise noe som er litt koselig... :S
☆lillastjerne☆ Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Ja det er akkuart det samme med meg:( Vet ikke om det er så barnslig, det har jo med tradisjon å gjøre!! Er så koselig når de har serier med "gammeldagse" juleforberedelser. Blir irritert, for jeg vil at barna mine skal oppleve det samme som jeg gjorde da jeg var lita:( Størstjenta på 5 år ble skuffet over at det ikke var jul med blå og rødnissene(det er jo det hun er vant med). Hun så forresten kansje en episode i fjor, da det var Jul i svingen.
Mamsen&2Gull Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Er ikke bare du som er skuffa! Synes barne-tv`n nå for tida er helt på trynet.. Både til vanlig og nå også til jul.. Nå ble jeg skikkelig lei meg.. Ville ha Amalies jul, blåfjell, månetoppen eller Jul i Skomakergata jeg. Det er det som er jul!!
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Skulle ønske de kunne sende noen skikkelige adventskalendre snart.. Ikke alt dette tullet bare. Generellt så syns jeg barnetv var mye bedre før. Med portveien 2, thomas toget, FRAGLENE, sesam stasjon og alle de koslige seriene fra da vi var ung, istede for alt det tullet som er nå.... Hva er det med teletubbiene som er mere pedagogisk riktig enn fraglene f.eks?? Er jo bare tull nå jo... Gidder jo ikke se barnetv lengre.. Hadde det vært fraglene hadde jeg nok sittet pal å sett, og det samme gjelder adventskalenderen også..
mammamia<3 Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. oktober 2007 Ja mine også, de syntes ikke det var noen koselig serie. Også sender den enda en serie i år, som i utgangspunktet ikke har NOE med jula å gjøre :-( Jul på månetppen, og Jul i Blåfjell er jo så koselig, og for ikke å snakke om Jul i skomakergata. Er o noe eget med jula og dens forberedelser, og en vil jo så gjerne at sine egne unger skal få oppleve de samme GODE følelsene inni seg som iallefall jeg får inni meg når jeg tenker på jula og da jeg var unge.
mammamia<3 Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. oktober 2007 Ja helt enig med dere, skjønner ikke hvorfor det bare er tull de skal gi ungene våre. Var jo SÅ mange morsomme og koselige barne-tv serier før, Fragglene - ja, blir godt humør når jeg tenker på det! :-) og "Rädda Joppe"
☆lillastjerne☆ Skrevet 21. oktober 2007 #8 Skrevet 21. oktober 2007 Underskriftskampanje til NRK??? Hehe, det blir jo ikke den første fra BIM/DIB..
mammamia<3 Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 21. oktober 2007 Ja vi skulle gjort ett eller annet, hadde vært koselig for ungene også om mamma og pappa satt ilag med dem og kosa seg like mye med barne-tv stunda :-)
Mamsen&2Gull Skrevet 21. oktober 2007 #10 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg skal ihvertfall henge meg på. Er så mye tullbarne-tv nå til dags.. Savner de gode gamle jeg..
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 21. oktober 2007 #11 Skrevet 21. oktober 2007 Ja, jeg blir gjerne med. Huff.. håper ikke nurket vårt kommer til å like teletubbiene, snøbarna og alt det teite greiene.....
mammamia<3 Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 21. oktober 2007 Ja hele gjengen vår kommer som Tinky Winkyer......
Dægern døtte Skrevet 21. oktober 2007 #13 Skrevet 21. oktober 2007 Er enige med dere, syntes de gode gamle julekalenderseriene var mye kosligere, men de fenger faktisk ikke barn i dag på samme måte som oss voksne.... Da de sendte Jul i skomakergata i reprise som julekalender her for et par år siden var barna min ikke interesserte i det hele tatt..det var rett og slett for lite action for dem. Tror årets julekalender er noe som faktisk kan fenge barna jeg...!
nr 6 på vei Skrevet 21. oktober 2007 #14 Skrevet 21. oktober 2007 Det er foreløpig bare 3 serier som egner seg til barne tv julekalender, og det er etter mitt og mine barns syn; Jul i Skomakergata, Jul på Månetoppen og Jul i Blåfjell Nemlig............................
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #15 Skrevet 21. oktober 2007 NEEEEEEEIIIIIIII !!!!!! Hvorfor kan dei ikke vise noe annt en sånn nytt kipt piss!!! Godt jeg har Skomakkergata på dvd... så det blir den som sviver over tven min i jula ja.... Konne heller da sendt jul på månetoppen eller blånissene!!!!
Klar for en liten en =) Skrevet 21. oktober 2007 #16 Skrevet 21. oktober 2007 Jul i skomakergata er skikkelig koselig jul. Tøfflus "snurr film" er slik man kan kose meg med. Både for store og små...
Kakebakesøte Skrevet 21. oktober 2007 #17 Skrevet 21. oktober 2007 Hørt at barna hvertfall liker Barnas Supershow og det er kanskje viktigst? Men i fjor var det koselig synes jeg, med Jul i svingen. Var noen scener i serien jeg helst så slettet pga moral ets, men.... Foruten disse scenene synes hvertfall jeg det var en koselig adventskalender.
Brummeline3barnsmor Skrevet 21. oktober 2007 #18 Skrevet 21. oktober 2007 Har og hørt at det blir barnas supershow...så jeg har rett å slett bestillt Amalies jul på dvd, så kan småttisene få se en episode om dagen av det istede!
mukle Skrevet 21. oktober 2007 #19 Skrevet 21. oktober 2007 Men da "Jul i Skomakergata " gikk for noen år siden, så likte jo vi voksne den bedre enn barna, iallefall her. .. Enig med at Blåfjell etc er bra- men vi får vel gi den nye serien en sjanse før vi slakter den ?
Brummeline3barnsmor Skrevet 21. oktober 2007 #20 Skrevet 21. oktober 2007 mine barn har ingen interesse for barnas supershow...
mammamia<3 Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #21 Skrevet 21. oktober 2007 Hvor har du bestilt Amalies Jul???????????????
Adriansmor med tulla Skrevet 21. oktober 2007 #22 Skrevet 21. oktober 2007 barnetv er jo ikke for oss voksne da.... min likte ikke jul i skomakergata... men han elsker barnas supershow
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå