solastråler Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg gikk på cerazette en periode, men kom helt ut av stille, med mye mens og hormoner. Fikk mercilon men tørte ikke og begynne på de før jeg kom i rett syklus, som jeg nå endlig føler jeg er i. Men har egentlig ikke lyst å gå på de, men har heller ikke lyst og bli garvid ved uhell heller. Så jeg vet ikke hvor lenge jeg tør og vente før jeg begynner. Skal ha mensen snart så jeg må bestemme meg.
* 5 om dagen * Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 jeg har gått på de siden januar, og er vel greie nok.Blir ikke barn av de, men så er det ikke noe sex-lyst på gang heller, så kunne like godt la de være. har hatt blødninger flere ganger pr brett. Har også forskyve en gang litt pga ferie, men det straffer seg med mange ganger flere blødninger.( 2 lange blødninger pr brett, og 2 mnd etter hverandre) så vet ikke jeg, om jeg skal fortesette etter de 3 brettene jeg har, mannen min spurte om jeg ikke kunne kutte de ut.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå