mamma sin kompis Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Fikk to sterke blåestreker nå den 16. okt - og det fort oxo. Har hatt sex 28. sept, og 5. okt. Den siste synes jeg er fortidlig å få så sterkt resultat - men det kan jo vell variere til person til person?? Skal til ul onsdagen. og har jeg blitt tjukk rundt den 28. sept så er nok hjerte i gang der inne Gleder meg så å se
EnUndreneMor Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 gratulerer så mye:) kos deg kjempe masse.. tida går fort:D jeg må få høre hva di kom frem til etter UL da:D
solastråler Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Får si gratulere jeg da! Ikke enkelt å vite, men ul vil sikkert fortelle deg når du ble gravid kanskje. Men vist du blir fort garvid så kan jo første dato stemme. Jeg er overfruktbar. Tar bare et forsøk så er jeg gravid. Nå har jeg ingen prevansjon og er livredd for og bli gravid, men skulle jeg bli ved uhell så skal jeg glede meg over det selvom det ikke ligger i noen planer om å bli det!
mamma sin kompis Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. oktober 2007 Fort gravid vet jeg ikke om jeg blir. Men var bare ute etter når spiren muligens kunne bli unnfanget ut etter hcg utslag. 11 dager etter befruktning er vell litt for tidlig , tror jeg. Men får vell se på onsdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå