frøkenfryd Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg har vært gravid 2 ganger ila 5 år uten at det var planlagt. Har ei jente på 1,5 år, og nå har vi bestemt oss for å prøve på en til! Sluttet på p-pille i august, har hatt 2 sykluser og funnet ut at de er på ca 30 dager. Nå har jeg brukt quick respons EL-test i 7 dager, men blir jo aldri positiv!! er fortvila og bekymra... Har jeg ikke eggløsning?! Den skal jo etter "oppskriften" ha vært i går eller i dag. Noen som har erfaring med disse testene, kan man stole på de? Trenger trøst, er sikker på at jeg av en eller annen grunn har blitt infertil nå....! Snufs..
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Hei! Bare slapp av litt og ta ting litt med ro... EL kan være litt forskjellig og trenger ikke å være sånn akkurat på dagen vet du... så prøv å slapp av, og fortsett med testingen, og VIPS.. så er det EL på gang skal du se Har ikke brukt den typen el test, men fra billige-tester.no.. men el kan variere bare sånn at det er sagt... Lykke til!
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Hei! Kjenner meg igjen slik du beskriver deg ang EL. Jeg fant ingen El forrige mnd. Denne mnd ble jeg enda mer frustrert fordi den kun viste negativt. Men på dag 21 og 22 i syklusen testet jeg positivt, altså 8-9 dager snere enn jeg regnet med. Jeg fortsatte å teste og det var rett før jeg ga meg denne mnd. Jeg var også rett for at jeg hadde mistet EL. Fortsett å teste er mitt råd! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå