Gå til innhold

Dere synes krangle er hårreisende og

Anbefalte innlegg

Skrevet

"huff og huff, så mye forferdelig der".

Hvorfor kommer dere dit anonymt hver gang dere vil sladre på hverandre eller grave i andres problemer da? Störste dritten der inne skaper dere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er da ikke alle på skravle som gjør det.

Ingen som vet hvor mange som gjør det men det kan være alt fra1-1000 av de som er på skravle.

Personlig så har jeg aldri gjort det!

Skrevet

tror du seriøst det, süsse? Mulig du har rett, altså men jeg mistenker noen patetiske drittfolk for å spre galla si der inne, jeg - og de tror jeg finnes både på skravle og krangle??!

tror egentlig ikke det er de mest aktive skravlebrukerne, gitt?

Skrevet

Synes krangle er underholdende, men på den annen side så er jo skravle det også, på sin måte.

Skrevet

Jeg synes ikke kranglesiden er forferdelig! Synes bare det er tåpelig at man skal ha anonymknappen der inne.. De som er faste på kranglesiden holder seg jo som oftest for gode til å begynne med nickhets og andre latterlige ting..

Kranglesiden kan godt få bli for min del :) men de kunne godt ha fjernet anonymknappen..

Skrevet

Da vet ikke de anonyme krangleren hvor de skal gjöre av seg, Mami.

Skrevet

...som da er en skravler selvfölgelig.

Skrevet

Da tror jeg du tar feil.

Syns forøvrig dette "vi og dere" blir litt fjortis.

Skrevet

Men det er ikke "vi" som skriver anonymt på krangle og lurer på hvem som skiller seg, hvem som har mistet baby eller hvem som bare bruker penger på merkeklär! Så lavt synker ikke "vi".

Skrevet

Hvordan vet du det?

Jeg har aldri skrevet sånne innlegg på kranglesiden, og kan ikke tenke meg at mange av de jeg "kjenner" her gjør det heller.

Skrevet

Hvis jeg leser 5 min på skravle, kan jeg til og med tenke meg hvem det er :)

Skrevet

De kan jo oppføre seg som folk eller ha seg over til et annet forum :) Vet godt at det er noen skravlere som elsker å løpe inn dit for å hetse.. Jeg har gjennomskuet en og vet veldig godt hvem det er.. Her inne på skravle prøver hun alltid å være veldig hyggelig hehe.. Litte grann driti ut :)

Skrevet

Neivel..?

Irriterer meg med sånne feige innlegg som dette som antyder at alle her inne er anonyme på Kranglesiden.

Skrevet

Nei, ikke alle, men dette var til de som var det. Jeg skjönner at du föler deg truffet.

Skrevet

Herregud, så barnslig du er. Passer fint inne på Krangelsiden hvis ikke du tåler saklig svar på tiltale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...