Gå til innhold

Mystery shopper / butikkobservatør

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som tar slike oppdrag her? Hvordan funker det, hvilke firma jobber dere for, hvor mange oppdrag får dere, og hva er lønna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg jobber for see you. Lønna ligger på 100-160 for hvert oppdrag, og eg har vel tjent rundt en 1000 lapp i mnd....men synes eg har hatt lite oppdrag. Eg har nettopp begynt og det fungerer sånn at jo flere oppdrag en sier ja til, jo flere får en tilbud om. Så en kan jobbe seg oppover på en måte...Synes det er en grei jobb å ha:) men ikke noe å leve av....

Skrevet

Ok, har akkurat sendt søknad til SeeYou i helgen, så da får vi se. Har også sendt registrering til Norstat. Regner med det er greit å jobbe for to stykker.

Skrevet

Jeg og jobber for SeeYou... Men er travelt å få tid til det nå, etter jeg begynte i 100% jobb...

Tar noen oppdrag innimellom da...

Men var kjekt å ha da jeg hadde kun 40% stilling :o)

Skrevet

Tviler på at du kan jobbe for to av de samtidig.

Norstat er hvertfall veldig hyggelig sted å jobbe.

Skrevet

Leste på avtalen på den ene nå, at det er helt ok å være Mystery shopper for flere bedrifter samtidig.

Skrevet

hmm, gikk igjennom siden til SeeYou nå, men skjønner ikke helt hva det går utpå.. kunne gjerne tenkt meg og melde meg inn, men kanskje litt lurt og skjønne hva det går utpå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...