OhBaby! Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 ønsker meg det til jul, og tror jeg vil ha en bosch mum 7230,med kjøttkvern,blemder osv... har noen erfaring med denne??
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg får den store fra Kenwood te jul.... der e det med kjøttkvern, blender +++ Å har hørt mye positivt om den maskinen!!!
Tulletutta Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Ikkje den, men eg har ein kenwood om syns den er kjempe god.. Mamma sin har ein kenwood og den er vel 30 år gamel eller noko sånt så dei varer ei stund vist.. Vil anbefale den..
OhBaby! Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2007 ja,vet at de fra kenwood er kjempe! men jeg synes de er så store.. må nesten ha ett egetn skap til en sånn, og at jeg bare ser for meg atden blir stående oppå benker,det vil jeg ikke,da liker jeg bosch bedre pga at basen bare kan stappes i en skuff. men jah,den fra kenwood er sikkert superbra!
Maigullet Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg har Bosh 7300 og er veldig fornøyd med den Valgte den fremfor Kenwood fordi jeg synes Kenwood sin blir ustødig når den elter deig. Mamma har nemlig den, og når jeg bruker den tør jeg ikke gå i fra, -for den flytter seg bortover benken... Men en fordel med Kenwood er jo at du ikke har den "piken" som stikker opp nedi bollen -det er litt irriterende med bosh, men er uansett glad jeg valgte den!!
fjollefrua Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 jeg vil helt klart anbefale kenwood major. Det er en kraftigere maskin, og kvaliteten er dobbelt så bra. i tillegg er det flere muligheter med ekstrautstyr til kenwood. finnes over 30 tilbehør man kan kjøpe siden og sette på. alt fra potetskreller til juicepresse. En annen ting er hvis det skjer noe galt med kenwood, er serviceordningen mye bedre fra kenwood sin side kontra bosch. kortere servicetid, og mye mer fleksibel leverandør som er lettere å ha med å gjøre i en eventuell reklamasjon. Noe å tenke på når man skal ha en maskin til over 3000 kroner. jeg har solgt hvitevarer og småelektrisk i over 6 år, og jobber nå som servicesjef over disse produktene. Det er klart mindre feil og mangler med kenwood kontra bosch... Bare min mening
OhBaby! Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. oktober 2007 ja,det kan være litt irritendes... men ja,liker bosch bedre utseendemessig og alt!!!! :):) og så er den jo mye billigere enn kenwood sin.. orker ikke ønske meg kjølkkenmaskin til 6tusen..
Mamsen&2Gull Skrevet 21. oktober 2007 #8 Skrevet 21. oktober 2007 En kenwood koster ikke 6000 da.. Jeg fikk den Kenwood til jul med min sambo i fjor og er storfornøyd med den. Var med to boller, en i stål og en i plast, kjøttkvern, blender, 3 forskjellige visper/eltekroker +++ De virker ihvertfall som noen solide maskiner.. Selv om de tar stor plass så får jeg den i et vanlig kjøkkenskap..
OhBaby! Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 21. oktober 2007 siste kenwoodmaskina såg eg på i går,med masse stæsj te,6000kr,bosch sin med samme stæsj te va 3000kr.
fjollefrua Skrevet 21. oktober 2007 #10 Skrevet 21. oktober 2007 kenwood major med 800w motor, med kjøttkvern, 2 boller, hurtigmikser, i hvit koster normalt 2995 på elkjøp. hvis du skal ha i stål så kan du få en med 800w til ca 3995 eller 1200w til 4995 på nettsiden deres. den heter KM005 og er toppmodellen. dyrere enn det får du ikke. elkjøp er rimeligst. ikke gå på expert eller siba vær så snill...
Mamsen til Pjokken Skrevet 21. oktober 2007 #11 Skrevet 21. oktober 2007 Den beste er absolutt Kitchen Aid. Jeg har hatt noen forskjellige merker opp gjennom årene, men det var først da jeg fikk denne at det ble en ren fornøyelse å bruke den Også er den jo så FIIIN da, den kan jo stå framme på kjøkkenbenken.. vil helst ha en i rosa, en i rød og en i lavendel.. hmm http://www.kitchenaid.com
OhBaby! Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 21. oktober 2007 går ikke på elkjøp,av forskjellinge grunner. dette var på obs,en helt ny kenwood ettellerannet... 5999kr e eg helt sikker på det var det den kostet! men jeg skal ha stål bolle og slikt ja,ikke plast,men p åden bosch var det md begge deler av boller. og jeg skal ha minst 1200w motor. og bollen på ta minst 6,5liter
OhBaby! Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #13 Skrevet 21. oktober 2007 åh,ja,vil gjerne ha en kitchen aid!!!! de er driiitlekkre!!! er avotil tilbud p åde,så kanskje jeg skal gå for en sånn?? en lyseblå en! perfekt til vårt nye brune og frosta kjøkken!!
Mamsen til Pjokken Skrevet 21. oktober 2007 #15 Skrevet 21. oktober 2007 Ja de er bare så lekre.. dessuten er de skikkelig solide, står støtt som et fjell selv med stor brøddeig i bollen på full elting. Det som også er fint er at man kan skaffe seg diverse "tilskudd" etterhvert som man får råd/har bursdag/jul, osv. Vi har nå kjøttkvern som kan kobles på, pluss pastamaskin som vi faktisk bruker ofte! Nå ønsker jeg meg ismaskinen som kan kobles på...
Maria-B Skrevet 21. oktober 2007 #16 Skrevet 21. oktober 2007 Min sambo er kokk, og den beste han har brukt er Kenwood Major, han likte ikke kitchen aid. Men er sikkert smak og behag
OhBaby! Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #17 Skrevet 21. oktober 2007 ismaskin og pasta høres max bra ut da!!!! haha,synd for min kjære da,han er så j... sunn,så isen og sånt må jeg nok ha for meg selv,når han er laaaaaangt vekke på tur! :)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 21. oktober 2007 #18 Skrevet 21. oktober 2007 Kenwood er best på kjøkkenmaskiner, god utstyrt og holder i maaaange år. Min mor har en som er minst 20 år og funker som bare søren enda. Vi har en Kenwood Major, noe lignende denne fra Elkjøp, topp modell: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/El_DisplayProductInformation-Start;pgid=oyCz6oZK.LxSR0EjcIZBwx1e0000h8jroo5K?ProductID=tvzD4QFHBS0AAAEONWtCGhzm&CatalogCategoryID=gbrD4QFH2GAAAAEOGeI03xiL
Gjest Skrevet 22. oktober 2007 #19 Skrevet 22. oktober 2007 jeg er også kokk og ville gått for kenwood major eller kitchen aid. Har prøvd mye rart opp igjennom årene og de to er de beste for menigmann. Solide og gode, holder i årevis.
Reidis Skrevet 22. oktober 2007 #20 Skrevet 22. oktober 2007 Det finnes noen tester på dette ute på nettet, og Kenwood Major kom visst veldig høyt ). Mye går på hvor store deiger maskina kan elte - så det går an å tenke litt på det også. Fikk bestemor sin gamle Kenwood, fra 1960-tallet - stått stille i ca 15 år nå, men den går som smurt, selv om den bråker som et uvær:o) Har ellers sett de store kenwoodene til 3000 for hvit og 4000 for stål. De hadde nettopp ståldesign til kampanjepris på obs til 3500 tror jeg.
Lillemor73 Skrevet 22. oktober 2007 #21 Skrevet 22. oktober 2007 Hadde aldri klart meg uten min Kenwood Major. Elter 5 brød av gangen i den !!
Piken på landet Skrevet 22. oktober 2007 #22 Skrevet 22. oktober 2007 Kichen aid! Også er den jo rett slett pynt på kjøkkenet :-)
Mamma til go'jentene Skrevet 22. oktober 2007 #23 Skrevet 22. oktober 2007 Jeg syns Kenwood major er best! Det er rolls roysen når det gjelder kjøkkenmaskiner! Jeg er så ufattelig glad i min, bruker den til alt. Svigermor har hatt sin i tyve år, og den er like god. Jeg har min i et kjøkkenskap, hadde jeg hatt litt større kjøkken tror jeg at jeg hadde ønsket med KitchenAid til å ha fremme, syns den er kjempefin! Men summa summarum ville jeg ALDRI hatt noe annet enn mine gode kenwood...
Lady78-prøver Skrevet 22. oktober 2007 #24 Skrevet 22. oktober 2007 vi fikk den store kjøkken marskinen til kenwood (major) til bryllupet og er super fornøyd med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå