Gå til innhold

Kynnere...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde kynnere fra ca uke 24 i forrige svangerskap...er 15+2 nå og har hatt kynnere i en uke allerede. Synes jo det er tidlig, men lite å gjøre med det egentlig. Er jo ikke veldig plagsomt ennå, for magen er liten... Andre med kynnere allerede?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette hørest kanskje teit ut,men er førstegangs....

hva er kynnere???

da jeg var på ul so spurte barnepleieren om jeg hadde hatt det, siden morkaken mmin låg så langt ned....

??????

Skrevet

For d eg tru e kynnera e at magen plutselig bli knallhard og litt øm å ta på. Eg fekk beskjed om at morkaka mi låg langt nede. Eg fekk vel kynnera i veke 14-15 tru eg..

Skrevet

Ja det høres ut som kynnere du har Rigmora...

Var ganske plagsomt i forrige svangerskap, hadde opptil 4 i timen og klarte ikke å gå før det slapp...:) Ikke så ille ennå heldigvis! :)

Skrevet

MEN, korleis kjennes d ut når barnet strekker på seg? Har hørt at d og skal merkast..

Skrevet

Jeg er gravid med nr 3, og har hatt kynnere siden uke 13-14. Har fått det så tidlig med begge de andre to også.

Skrevet

morkaken min ligger og langt nede, å magen min er knallhard om morgonen spesielt,men med en gang jeg står opp så blir den "slapp"--...er det kynnere?kan det gjøre vondt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...