line_n & sara Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 har hatt nedpressfølelse i hele dag, og merka det kjempegodt da jeg var ute å gikk i sta..litt vanskelig å gå, har tydeligvis et lite hode laaangt nedi bekkenet! merker godt at det er noe der! og magen har sunket masse i siden i går! (litt mensfølelse i korsryggen, også!) men alikevell leenge til termin 10.11...uff...er utålmodig, jeg! må jeg virkelig gå (les: vagle som ei gås) rundt med dette hode så langt ned i bekkenet helt frem til termin? det kjennes jo helt jæ.... ut!! har alle fødeklare det sånn, eller?
Mamma'n til 2 Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Jepp, velkommen til vaggeklubben ;-)
Belle&Mini Skrevet 21. oktober 2007 #3 Skrevet 21. oktober 2007 Ja jeg må si jeg kjenner meg igjen der! Blitt mer og mer ubehageli å gå. Samboeren etterlignet gangen min i sta og måtte flire litt ) Litt vaggende ja,hihi Hode på babyen ligger langt nede,er helt øm der føler jeg når hun beveger på seg. Kynnerne er vondere og ofte mensenfølelse i rygg og mage... Termin dagen etter deg,og ja det er en stund igjen. Men ikke lenge )
gyldenmunn Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg har hatt det sånn i tre uker og har termin om noen dager. Trodde vesla skulle komme mye før tida slik som det presset, men dengang ei. Men jeg synes det kommer og går litt, og det var verst i starten, iallefall for meg.
eirin20 Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 samme her, var verst i for ca 2 uker siden ca... nå er jeg blitt mer vant til det;) er ikke lenge igjen til terminen min nå (31 okt) Før kjente jeg nedpress for hvert skritt jeg tok+en stikkene følelse oppi skjeden... Nå kjenner jeg egentlig mest trykk... skal bli deilig å få ut lillegutt
Micha.. Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 hehe.. jeg har hatt det sånn siden uke 28 jeg da, så dere er heldige!!
mammaen til Dennis Colin<3 Skrevet 21. oktober 2007 #7 Skrevet 21. oktober 2007 jepp, har hatt det i ca 2-3 uker er ikke behagelig men er ikke så veldig mye og gjøre med det=) ser vi har samme termin dato, det var litt morsomt da... det er ikke så lenge igjen da vøtt..
utrolig 2007 Skrevet 22. oktober 2007 #8 Skrevet 22. oktober 2007 Kan bare signere på denne ja... har hatt det sånn i flere uker alt jeg også. JM har bekreftet at hodet er langt ned i bekkenet og festet, så hun trodde ikke jeg hadde lenge igjen kunne skje når som helst, men sitter nå her ennå. Lykke til jeg har forøvrig termin 13/11 så jeg ligger jo noen dager bak deg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå