Gå til innhold

HATER LYN og merker absolutt hormonene ja....

Anbefalte innlegg

Skrevet

At det ALDRI skal være mulig å slå det møkkalaget!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ikke sundt å se sånne kamper når man er gravid....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

usj da, mener du å si at jeg får en sur enga-kjæreste hjem??!!!

Skrevet

beklager å si det, men syns det var vel fortjent jeg..

men jeg er definitivt ingen enga fan da, heller det motsatte ...

Skrevet

He he face it!!!!!!!! Lyn er best i by'n og vi vil alltid være det!!!

Loosers:-)

Skrevet

Det får du! Mer enn sur tenker jeg...

Er mulig liksom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hver eneste gang!!!!!!!!!!!!!! AAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!! Forstår virkelig ikke at jeg gidder å se disse kampene egentlig jeg..

Skrevet

Jepp, alltid best i kampene mot Vålenga, men når endte de sist over VIF på tabellen liksom:) Men ja, kan innrømme at i dag for en gangs skyld var det ikke urettferdig heller... desto mer irriterende....

Skrevet

æsj da. :(

da får jeg kose meg med LSK på tv og håpe at han ikke er alt for sur da.

Skrevet

Får nesten håpe på at lsk taper da så ikke han blir enda surere...:)

Skrevet

Tabellen snakker jeg ikke om... Sist vi var over enga var vel i 2002 hvis jeg ikke husker feil...eller var det 2003.... vel vel... enga har vært bedre på tabellen men vi vinner derbyene... like morsomt å disse mannen min som er enga supporter.. he he...

Skrevet

what..???? er det andre Lyn supportere her??? Trodde jeg var the one and only:-)

Skrevet

Ser ut som vi er 3 stykker som har skjønt det, i hvert fall!

Skrevet

hahaha..ALDRI! Da kan han bare være sur. hehe.

Skrevet

Det er jo helt fantastisk at en Vålengasupporter og en kanarifugl kan leve sammen i harmoni:) Ikke værst:)

Jeg er faktisk så sur at jeg tror jeg må legge meg snart jeg, ha-ha, er det mulig liksom!!!!

Skrevet

Ja, ikke sant. Det var nok ille for han etter tapet mot LSK sist, men vi lar vær å snakke om det den første dagen så går det fint. Vi er bare kjærester foreløpig da så vi bor ikke sammen, men jeg ser ikke at det skal bli noe problem. Vi er begge fanatiske også vettu. Jeg er som du, jeg må bare gå å legge meg om LSK taper..og sporten orker jeg ikke å se og ikke leser jeg avisen dagen etter heller. HAHA. Han piner seg gjennom sporten og avisen, det skjønner jeg ikke at folk orker altså.

Skrevet

Ha-ha, det er ikke så ille som regel altså, bare når det er så typisk som i dag!! Eller faktisk skikkelig surt forrige uke også, for med seier hadde de hatt sjanse til å ta lsk på tabellen også, men-men....

Det værste er når dommeren også alltid viser seg å være på lyn sin side.. hver gang!!! Skal innrømme at de var bedre i dag, men hadde VIF fått straffe kunne kampen gått en annen vei!!!! Yea right, de taper alltid mot lyn, bare å venne seg til....

Tror nesten ikke jeg sier det her, men okei, lykke til i dag da:)

Skrevet

hoho..takk. :D

og lykke brang du.. der ble det mål. :)

Skrevet

Nå fant jeg akkurat ett lite lyspunkt i tilværelsen:) Hvis Start og SIF vinner sine siste kamper og lyn taper sine havner lyn på kvallikplassen..... kanskje det finnes en gud alikevel:)

Og greit at lsk vinner i dag for da kan vi kanskje klare rbk på tabellen, og det er alltid en liten bonus:) Lykke til videre:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...