Gå til innhold

lite liv!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei , er i uke 30. kjenner relativ lite liv . bare et spark en gang i blandt . noen andre som opplever sånn?? blir så bekymra, men i og med at jeg kjenner innimellom, så syns jeg det blir for dumt å ringe lege/ føden

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alt er helt sikkert i orden med babyn din,men for at du ikke skal gå å være engstelig,så ta en telefon til føden å snakk med en jordmor, du får det så mye bedre etter å ha snakke med dem.

lykke til

Skrevet

drikk litt is-saft/brus (etteller annet kaldt og med sukker i) vent 15 min, og hvis du da ikke kjenner noe, ringer du føden!

jeg har vært innom de et par ganger selv pga lite liv, og du får vanligvis beskjed om å teste ut det trikset først!

hvis babyen reagerer på sukkeret, er det ikke noe å bekymre seg over! noen dager er de bare slappere enn andre dager!

går sikkert bra! men hvis det stresser deg mye, vile jeg ringt sånn at du får litt ro i sjela!

Skrevet

Jeg har det også sånn. Er også i uke 30. Kjenner liksom noen svake bevegelser av og til, av og til hikke (tror jeg)

Men de tydelige sparka jeg kjente før har jeg ikke kjent på snart en uke nå.

Har prøvd å drikke saft,brus og iskaldt vann. Prøvd med både sjokolade og prøvd å dytte på magen men det blir ikke noe mere liv av det...

Hadde det slik da jeg var i uke 25 også, jordmor sjekket hjertelyd og alt var bra da. Varte vel ca en uke da, også plutselig ble det turboaktivitet igjen. Har ikke lyst til å ringe igjen for samme grunn....

Jordmor sa den gang at det er sikkert ungen som har snudd seg og sparker inn mot ryggen. Så jeg tenker å drøye littegrann for og se om det tar seg opp igjen.

Men ring jordmor hvis du er veldig engstelig, bedre å stadfeste at alt er bra enn å gå rundt å bekymre seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...