Dollywood Skrevet 21. oktober 2007 #1 Skrevet 21. oktober 2007 blir alltid deppa og trist på søndager. alt er så kaldt, stille og nitrist da.....
Carnivale Skrevet 21. oktober 2007 #2 Skrevet 21. oktober 2007 Nei, elsker søndager jeg. Stille og rolig, tur i marka, ut på lekeplassen...ingen butikker å gå i
*Molly mus* Skrevet 21. oktober 2007 #4 Skrevet 21. oktober 2007 Enig søndager er kjedelige, det er så gråt å trist å det er ingenting å gjøre.
Pittamitta Skrevet 21. oktober 2007 #5 Skrevet 21. oktober 2007 Er ikke glad i søndager jeg heller.Ikke fordi det er stille osv.Men vet det starter en ny uke med arb,stress osv..Er liksom "slutten" på noe..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. oktober 2007 #6 Skrevet 21. oktober 2007 ja til åpne butikker på søndager. jævla kristen-fanatiske-land. BLARGH!
elinmamma Skrevet 21. oktober 2007 #7 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg liker søndager jeg. Ofte fredelige dager man har tid til venner og familie.
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #8 Skrevet 21. oktober 2007 Åh, jeg syns søndager er helt nydelig jeg! En deilig dag, kom igjen dah!! Utfordre kreativiteten litt jenter ;o)
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #9 Skrevet 21. oktober 2007 Hater søndag ja! klarer aldri å slappe av, går bare å tenker på at det er mandag dagen etter :-S
Carnivale Skrevet 21. oktober 2007 #10 Skrevet 21. oktober 2007 Skjønner ikke helt det med at man går og GRUER seg til det er mandag heller, hva er så gæli med mandager da? Fint å komme i gang igjen vel? Om man GRUER seg så fælt til å begynne på jobb/studier igjen på mandager så vil jeg foreslå et karrierebytte?
Mille** Skrevet 21. oktober 2007 #11 Skrevet 21. oktober 2007 Elsker søndager!! For det første er det min ene dag i uka jeg får sove lenge (såfremst jeg ikke har tidligvakt på jobb da), vi har goood tid på morningen, kan få eller dra på besøk både før og etter middag, ingen stress på kjøkkenet når middagen skal lages.....søndag er en herlig dag! ) I dag har det faktisk vært 10 varmegrader så vi har gått en laaang tur med vogna, uvanlig til å være slutten av oktober her oppi nord. )
Gjest Skrevet 21. oktober 2007 #12 Skrevet 21. oktober 2007 Ja, jeg er helt enig. Søndager er pyton! Stille, kjedelig, på en merkelig måte grå og trist dag.. Som snart er over ;o)
cherry coke Skrevet 21. oktober 2007 #13 Skrevet 21. oktober 2007 Elsker søndager! Da har jeg om mini-me hele dagen sammen, og vi finner alltid på noe gøy. Er mye ute, baker, maler, besøker slekt og venner. En deilig dag=)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 21. oktober 2007 #15 Skrevet 21. oktober 2007 Nei.. liker søndager jeg..
FrøkenSprøken Skrevet 21. oktober 2007 #17 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg liker heller ikke søndager! Er greit når pappaen er her, men de helgene hvor det bare er meg og mini holder jeg på å kjede vettet av meg! Flyttet til en ny plass for en liten stund siden, så kjenenr ingen å dra på besøk til heller:( Nei, hele søndagen er noe dritt, og jeg skulle med glede ha hoppet over denne dagen. Kan ikke vente til jeg skal på skolen og møte vennene mine i morgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå