Gå til innhold

Tok nok gleden litt på forskudd ja.......


Kuredu

Anbefalte innlegg

begynte å blø litt i går kveld og har blødd litt i dag, så nå virker det som om jeg har en SA. Er jo tidlig da, så det går helt greit, men hadde jo begynt å legge litt planer så det er jo kjipt. Men men, vi får ha bedre lykke neste gang :|

 

Så da blir lille frøkna alene en stund til!!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var trist og høre!!!!!

 

Håper at det bare er en liten blødning og at alt går godt!! men godt du er realistik og tenker hva som kan ske.

 

Lykke til!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da!!!

 

Ikke rart man blir glad når man oppdager at et frø er sådd og man kan jo ikke gå og vente på at det går galt heller. Du får ta en prat med legen og sjekke hva som kan ha skjedd. Lykke til videre!

 

Klemmeti-klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle gode ord. Er litt trist i dag, men håper det ikke blir så lenge til vi klarer det igjen. Jeg vet jo at dette er veldig vanlig, og det værste er at jeg faktisk hadde på følelsen at noe ikke var som det skulle da jeg ikke kjente noen symptomer på graviditet i det hele tatt! Forrige gang fikk jeg "hele pakka" med en gang, så jeg synes det var litt rart. Sa det til mannen min også, så han begynte jo nesten å lure da jeg faktisk begynte å blø. Rart det der, hvordan vi kjenner kroppen vår! Tok for sikkerhets skyld en grav test i dag, og den var nesten helt negativ, det var vel en antydning til svak strek, men den burde jo ha vært helt klar og tydelig (som den første) hvis alt hadde vært ok. Ja ja - dette ble litt langt så jeg ser det var noe jeg hadde på hjertet ang dette ja! Takk for at dere orker å lese....... :)

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fint at du har lyst til å dele dette med oss. Er vel fort slik at en har behov for å snakke om det, men at en føler det er begensninger for hvor mye en kan snakke om det med dem en omgås daglig. Her er det bare å øse ut.

 

klem fra meg, ha en fin dag du au.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke rart du er litt trist i dag. Uansett hvor tidlig det er så begynner man jo å planlegge med en gang, og når det likevel ikke går veien så går man inn i en sorgprosess! Det er lov! Og så går livet videre liksom uten at man helt vil det kanskje. Og plutselig er et nytt frø sådd. Jeg klemmer i vei jeg, Kuredu, og håper at det hjelper litt å få snakket om det her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Stakkars deg, hvordan går det med deg? Har akkurat vært gjennom det samme jeg og, visste ikke at jeg var gravid en gang jeg, for jeg hadde heller ingen symptomer i det hele tatt denne gangen. Vi får krysse fingrene for at det ordner seg snart!!!

 

Uansett hvor jævlig det høres ut akkurat nå, var det en grunn til at det skjedde, men uansett hvor tidlig det er så føler man sorg og tenker på hva som kunne ha vært.

 

Lykke til videre! Håper det ordner seg for dere snart! (Det er jeg helt sikker på forresten!)

 

Kanskje vi kan komme på samme klubb neste gang også hehe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bedre i dag. I går var jeg ganske nedfor hele dagen, merket det på jobben også. Men har faktisk ikke tenkt så mye på det i dag, og det er jo bra.

 

Og jeg er helt med på det du sier om at det var en grunn til at det skjedde. Egentlig burde jeg jo ikke ha funnet ut at jeg var gravid en gang (men når TR er noen dager sen ringer det en bjelle her iallefall). Hadde jeg ikke hatt testen liggende hadde jeg nok ikke løpt avgårde for å skaffe en heller ,men sånn er det.

 

Hadde vært artig om vi kom på samme klubb neste gang også ja ;)

 

Lykke til til dere også. Jeg tror vi er mange som opplever dette, det virker iallefall sånn på de jeg kjenner. Takk for gode ord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart man blir trist og lei seg, tankene spinner jo ganske fort og planlegger for framtiden.

 

Fint man har denne siden hvor man kan dele litt av hvert, og samtidig være ganske anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...